پیشرفت جامعه در گرو شناخت توانمندی‌هاست
کد خبر: 3855571
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

پیشرفت جامعه در گرو شناخت توانمندی‌هاست

گروه اجتماعی ــ نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، پیشرفت جامعه را در شناخت توانمندی‌ها دانست و گفت: تشخیص دهیم نیاز جامعه چیست و تولید داخل را حمایت کنیم تا با قدرت افزایش یابد.

پیشرفت جامعه در گروه شناخت توانمندی‌هاست

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مسعود پزشکیان، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، شب گذشته، 17 آبان‌ماه در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بازدید مسئولان در حد انتظار و کامل نبوده است، گفت: با توجه به این مسئله من به مسئولان غرفه‌ها پیشنهاد دادم که ایده‌های قسمت‌های مختلف جمع‌آوری شود و در نشستی با وزرا و مسئولان این توانمندی‌ها به آنان معرفی شود.

وی پیشرفت جامعه را در شناخت توانمندی‌ها دانست و گفت: تشخیص دهیم نیاز جامعه چیست و تولید داخل را حمایت کنیم تا با قدرت افزایش یابد.

پزشکیان افزود: همچنین پس از شناخت توانمندی‌ها جلوی ورود نمونه‌های خارجی گرفته شود.

نائب رئیس مجلس، در رابطه با حمایت‌های مجلس جهت تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، گفت: مجلس اعتبارهایی به معاونت فناوری ریاست جمهوری تخصیص می‌دهد و درصورت وجود برخی پیشنهادات از آن‌ها هم حمایت می‌کند.

پزشکیان تأکید کرد: هنر اصلی این است که افراد توانمندی که برای حل گره‌های جامعه‌مان ایده‌ها و افکاری نو دارند، شناسایی و حمایت شوند.

انتهای پیام
captcha