طرح امداد فرهنگی در روستاهای زلزله‌زده میانه اجرا می‌شود
کد خبر: 3855868
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

طرح امداد فرهنگی در روستاهای زلزله‌زده میانه اجرا می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: طرح «امداد فرهنگی» به‌منظور کاهش آلام روحی کودکان و نوجوانان و ایجاد نشاط اجتماعی در روستاهای زلزله‌زده میانه اجرا می‌شود.

طرح امداد فرهنگی در روستاهای زلزله‌زده میانه اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری استان، علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، امروز، 19 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: طرح «امداد فرهنگی» به‌منظور کاهش آلام روحی کودکان و نوجوانان و ایجاد نشاط اجتماعی در روستاهای زلزله‌زده میانه اجرا می‌شود.

وی افزود: در همین راستا مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در تعدادی از روستاهای زلزله‌زده میانه که بیشترین خسارت را متحمل شده‌اند، برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را اجرا خواهند کرد.

بینش ادامه داد: طبق بازدیدهای انجام شده از روستاهای زلزله‌زده میانه و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، مربیان کانون آذربایجان شرقی با همکاری و مشارکت کانون‌ پرورش فکری استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل، ضمن حضور در برخی روستاهای زلزله‌زده و استقرار کتاب‌خانه‌های سیار، اقدام به اجرای فعالیت‌های متنوعی مانند قصه‌گویی، پخش فیلم و انیمیشن، برگزاری بازی‌های بومی و محلی و مسابقه می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: با هدف تقویت روحیه و افزایش اعتماد به نفس بین نوجوانان، کارگاه‌هایی با عنوان «حال خوب زندگی» از سوی مربیان کانون برای این گروه از مخاطبان اجرا می‌شود.

وی گفت: روستاهای ورنکش و ورزقان از توابع بخش ترکمنچای شهرستان میانه از جمله مناطق تحت پوشش طرح امداد فرهنگی کانون خواهد بود.

انتهای پیام
captcha