مساجد زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بازسازی می‌شود
کد خبر: 3856823
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

مساجد زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بازسازی می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی گفت: با کمک خیران و دستگاه‌های مربوطه در روزهای آینده بازسازی مساجد در کنار ساخت و ساز خانه‌های مردم انجام می‌شود.

مساجد زلزله زده آذربایجان‌شرقی بازسازی می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، امروز، 22 آبان‌ماه، پس از بازدید از مناطق زلزله‌زده در روستای ورنکش میانه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با کمک خیران و دستگاه‌های مربوطه در روزهای آینده بازسازی مساجد در کنار ساخت‌ و ساز خانه‌های مردم انجام می‌شود.

وی افزود: در زمان کنونی تعداد مساجد تخریب شده یا آسیب‌دیده در این مناطق مشخص نبوده و ۲ گروه مهندسی مساجدی که نیاز به بازسازی دارد را رصد می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: وظیفه اصلی در رسیدگی به مناطق زلزله‌زده، تسکین آلام مردم و ساماندهی وضعیت آن‌هاست و در کنار آن‌ها به وضعیت اماکن عمومی که تخریب شده رسیدگی می‌شود.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی یادآوری کرد: اولویت اقدامات در مناطق زلزله‌زده آواربرداری، تعمیر و بازسازی خانه‌های تخریب شده است و با کمک خیران و دستگاه‌های مربوطه در روزهای آینده ساخت‌ و ساز مساجد آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی، مساجد و اماکن عمومی را سرپناهی برای مردم در روزهای سخت دانست و گفت: در کنار ساخت سرپناه برای مردم ساخت مساجد و اماکن عمومی نیز در اولویت قرار دارد تا در روزهای سخت مأمنی برای مردم باشند.

انتهای پیام
captcha