همایش خانواده قرآنی در پایگاه هوایی «شهید فکوری» تبریز برگزار شد
کد خبر: 3856830
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

همایش خانواده قرآنی در پایگاه هوایی «شهید فکوری» تبریز برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همایش خانواده قرآنی به‌منظور تجلیل از شرکت‌کنندگان در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن نهاجا و مقام‌آوران مسابقات قرآن نهاجا، آجا و نیروهای مسلح با حضور خانواده‌های قرآنی پایگاه شهید فکوری و مسئولان لشگری و کشوری در تبریز برگزار شد.

همایش بزرگ خانواده قرآنی در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همایش خانواده قرآنی به‌منظور تجلیل از شرکت‌کنندگان در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم نهاجا و مقام‌آوران مسابقات قرآن کریم نهاجا، آجا و نیروهای مسلح با حضور خانواده‌های قرآنی امروز، 22 آبان‌ماه در پایگاه شهید فکوری برگزار شد.

حجت‌الاسلام اصغر مجتبائی‌فر، رئیس عقیدتی ـ سیاسی پایگاه شهید فکوری در این مراسم گفت: تدابیر سلسله مراتب عقیدتی ـ سیاسی و حمایت‌های سامانه فرماندهی در رده‌های مختلف موجب شکوفایی فعالیت‌های قرآنی در ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با تأکید براینکه بیشترین تلاش و صرف انرژی عقیدتی ـ سیاسی‌ها باید مربوط به فعالیت‌های قرآنی باشد، بیان کرد: مسئولان باید به همه سطوح فعالیت‌های قرآنی اعم از مسابقات و غیر آن توجه داشته باشند تا فعالیت‌های قرآنی محدود به افراد خاصی نشود.

رئیس عقیدتی پایگاه شهید فکوری در ادامه به نقش چهره‌های قرآنی در ترویج فرهنگ قرآنی تأکید کرد و افزود: چهره‌های قرآنی با توجه به تأثیر عمیقی که در ترویج و تعمیق معارف قرآنی و همچنین پرورش چهره‌های جدید قرآنی دارند باید فعال‌تر شده و با تشکیل کلاس‌ها و جمع‌های قرآنی، حضور قرآن را در جامعه و زندگی افراد پررنگ‌تر کنند.

حجت‌الاسلام سیدجلال موسوی شربیانی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، نیز در این مراسم، با تأکید بر ضرورت حضور قرآن در عرصه‌های مختلف، گفت: در جاهایی که کشور پیشرفت داشته و موفق عمل کرده‌ایم جاهایی بوده که ارزش‌های دینی و در رأس آن معارف ارزشمند قرآنی مود توجه بوده است و در جاهایی همچون مسائل اقتصادی که به اندازه کافی به آموزه‌های قرآنی عمل نشده است، شاهد مشکلاتی هستیم.

در پایان این مراسم از 170 متسابق قرآنی مرحله مقدماتی قرآن کریم نهاجا، مربیان قرآنی و مقام‌آوران مسابقات قرآن کریم نهاجا، آجا و نیروهای مسلح پایگاه هوایی شهید فکوری تجیلیل شد.

انتهای پیام
captcha