سپاه تا پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده کنار مردم باقی می‌ماند
کد خبر: 3857333
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

سپاه تا پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده کنار مردم باقی می‌ماند

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به‌عنوان خادم مردم تا پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده کنارتان باقی خواهیم ماند و به توفیق الهی منطقه را بهتر از گذشته تحویل خواهیم داد.

سپاه تا پایان بازسازی کنار مردم باقی خواهد ماندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 24 آبان‌ماه در بازدید از روستای زلزله‌زده ورنکش شهرستان میانه، گفت: ما به‌عنوان خادم شما تا پایان بازسازی مناق زلزله‌زده کنار مردم باقی خواهیم ماند و به توفیق الهی منطقه را بهتر از گذشته تحویل خواهیم داد.

وی اظهار کرد: بسیج و سپاه عائله این مردم بوده و تا بازسازی کامل در کنار مردم باقی خواهند ماند. حادثه جانگداز زلزله را به تمامی اهالی روستا و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض کرده و خود را در غم این مردم شریک می‌دانیم.

سردار سلامی، با بیان این‌که تلاش می‌کنیم تا وظیفه سربازی خود را در امدادرسانی و بازسازی روستا انجام دهیم، افزود: از ابتدای حادثه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و فرزندان عاشورایی این سرزمین علی‌رغم آماده‌باش در مأموریت دیگر، به یاری مردم مناطق زلزله‌زده شتافتند.

فرمانده کل سپاه با بیان این‌که بیش از ٢٠ دستگاه مهندسی در روستا مستقر شده و ان‌شاءالله ظرف دو هفته آواربرداری تمام شود، گفت: اطمینان داشته باشید که تا مشکلات رفع نشود از منطقه نخواهیم رفت.

وی متذکر شد: سعی می‌کنیم خانه‌های موقت و کانکس در اختیار مردم قرار دهیم. جای هیچ نگرانی نیست و منازلی بهتر و زیباتر از گذشته ساخته خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه بیان کرد: اگر سیاست‌های مجریان مشخص شود، بضاعت خود را پای کار خواهیم آورد. این یک آزمایش الهی است و همه از یک تن واحد هستیم. حادثه‌های خیلی سختی را گذرانده‌ایم؛ نگران نباشید.

انتهای پیام
captcha