تحقق سیاست اقتصاد منهای نفت موضوع راهبردی است
کد خبر: 3858572
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

تحقق سیاست اقتصاد منهای نفت موضوع راهبردی است

گروه سیاست و اقتصاد - نائب اول رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تحقق سیاست اقتصاد منهای نفت موضوع راهبردی است که باید اکنون پس از سال‌ها به ثمر می نشست نه اینکه اقتصاد کشور به فروش نفت و گاز وابسته باشد اما به هر ترتیب اکنون تولیدکننده در خط مقدم اقتصاد کشور قرار دارد.

تحقق سیاست اقتصاد منهای نفت موضوع راهبردی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مسعود پزشکیان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر روز چهارشنبه، 29 آبان‌ماه در همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تبریز، اظهار کرد: تحقق سیاست اقتصاد منهای نفت موضوع راهبردی است که باید اکنون پس از سال ها به ثمر می نشست نه اینکه اقتصاد کشور به فروش نفت و گاز وابسته باشد اما به هر ترتیب اکنون تولیدکننده در خط مقدم اقتصاد کشور قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس حمایت از تولید کننده رمز توسعه اقتصادی کشور است و همه چیز در توسعه با تجار و صنعتگران معنا پیدا می کند به همین علت باید سیاست گذاری و دید درستی برای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان ترسیم شود تا اقتصاد مسیر خود را بپیماید.

پزشکیان همچنین با بیان اینکه در مسیر حرکت اقتصاد و سایر بخش ها اگر می خواهیم الگو باشیم باید خودمان را اصلاح کنیم، ادامه داد: اصلاح رفتار، مهارت و علم برای توسعه و افزایش صادرات از ضروریات است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین پاسخگویی ادارات، نهادها و سازمان ها در مقابل مردم را دیگر ضرورت در جهت توسعه و پیشرفت کشور دانست.

انتهای پیام
captcha