پیش‌بینی رأی میلیونی مردم در جشنواره تلاوت‌های مجلسی/ راه‌اندازی کد دستوری برای شرکت‌کنندگان
کد خبر: 3859497
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

پیش‌بینی رأی میلیونی مردم در جشنواره تلاوت‌های مجلسی/ راه‌اندازی کد دستوری برای شرکت‌کنندگان

گروه مسابقات ــ دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی از راه‌اندازی کد دستوری برای شرکت‌کنندگان در جشنواره خبر داد و پیش‌بینی کرد که بین یک تا دو میلیون نفر در جشنواره امسال به قراء مورد علاقه خود رأی دهند.

داود جعفری، دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن قدردانی از زحمات مسئولان وزارت کشور و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همکاری فراوان در زمینه برگزاری جشنواره اظهار کرد: جشنواره طی دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی در استان‌های مختلف برگزار و برگزیدگان دوره مقدماتی طی دهه فجر در تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به استقبال فراوان مردم از برگزاری جشنواره در استان‌های مختلف کشور تصریح کرد: به زودی اولین نشست خبری جشنواره برگزار می‌شود و تمامی عوامل و دست‌اندرکاران جشنواره نیز به رسانه‌های مختلف خبری معرفی خواهند شد.

جعفری با اشاره به اینکه کد‌ دستوری ویژه‌ای برای حضور شرکت‌کنندگان در جشنواره راه‌اندازی شده است، گفت: دبیرخانه جشنواره در راستای حضور هرچه بیشتر شرکت‌کنندگان و مخاطبان جشنواره، کد دستوری #۳۰۱۱۴*۶۶۵۵* را راه‌اندازی کرده است. از این طریق علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره نام‌نویسی کرده و با رأی خود برای انتخاب قاری برتر اقدام کنند. همچنین، قرعه‌کشی اعطای جوایز به عموم مخاطبان و مستمعان هم از طریق کد دستوری انجام می‌شود که طی جشنواره امسال نیز تعداد 720 کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی با بیان اینکه جایزه نفر اول جشنواره امسال مبلغ 270 میلیون ریال خواهد بود، اظهار کرد: همچنین، مبلغ سیصد میلیون ریال نیز به پنج نفر برتر(هر نفر 60 میلیون ریال) راه یافته به مرحله کشوری جشنواره اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری جشنواره ریالی از نهاد یا سازمانی دریافت نکرده‌ایم، افزود: تمامی هزینه‌های برگزاری جشنواره چهاردهم در سراسر کشور از جانب قرآن‌دوستان و عزیزان قرآنی در استان‌های مختلف پرداخت می‌شود.

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی ضمن پیش‌بینی رأی یک تا دو میلیون نفری مردم در جشنواره امسال تصریح کرد: مرحله فینال چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی شامل مرحله کشوری پنج منطقه در نظر گرفته شده از اول تا دهم دی‌ماه سال جاری و مرحله فینال فینالیست‌های این دوره از جشنواره نیز طی روز 27 دی‌‌ماه در محل حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۲۱:۳۵
0
0
بسیاااار بسیار عاااالی. خدا قوت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۱
0
0
رای میلیونی گاهی اوقات توهمه!
captcha