پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت درگذشت «مادر شهیدان شوقی»
کد خبر: 3860344
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت درگذشت «مادر شهیدان شوقی»

گروه اجتماعی - محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان «عزیز و کریم شوقی» را تسلیت گفت.

پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت درگذشت «مادر شهیدان شوقی»به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان «عزیز و کریم شوقی» را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«درگذشت مادر مومنه و پرهیزکار، ام الشهیدین بانو رقیه نیکی غازانی مادر شهیدان عزیز و کریم شوقی موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضرت فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار را به محضرخانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، بازماندگان و عموم مردم شهید پرور استان آذربایجان شرقی تسلیت عرض می‌کنم و ‌از درگاه ایزد منّان رحمت واسعه و علو درجات آن فقیده سعیده و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسألت می‌نمایم».

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شهید والامقام عزیز شوقی در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و بسیجی شهید کریم شوقی متولد در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام
captcha