تولید امنیت نیاز به تجهیزات دارد
کد خبر: 3860387
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

تولید امنیت نیاز به تجهیزات دارد

گروه سیاست و اقتصاد - معاون عملیاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به تجهیزات دارد، گفت: هم اکنون قادر به تولید یگان‌های شناور رزمی با وزن بالای یک هزار و ۵۰۰ تن بوده که ناوشکن جماران نمونه‌ای از این نوع است.

تولید امنیت نیاز به تجهیزات داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی،امیر دریادار محمود موسوی، معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، هشتم اذرماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تبریز، گفت: هم اکنون ناوگروه رزمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هزاران کیلومتر دورتر از آب‌های سرزمینی خودمان در حال اسکورت یگان‌های تجاری و نفتکش است تا به دشمنان ثابت کند که نخواهند توانست صادرات نفت جمهوری اسلامی را به صفر برسانند.
وی افزود: ما به هر قیمتی از یگان‌های خودمان دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد چرخه واردات و صادرات تحت شعاع قرار گیرد.
معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به تجهیزات دارد، ادامه داد: در بحث عرصه دریا قادر هستیم یگان های شناور رزمی با تناژ بالای یک هزار و 500 تن را تولید کنیم که نمونه آن ناوشکن جماران بود.
امیر دریادار موسوی تصریح کرد: اگر دشمنان تاکنون تعرضی به جمهوری اسلامی ایران نداشته اند، به خاطر توان بازدارندگی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج است و در عمل ثابت کرده‌ایم در دفاع از کشور با هیچ کشوری مماشات نخواهیم کرد و از هیچ حرکت و اقدامی برای دفاع از خودمان چشم پوشی نخواهیم کرد و با حداکثر توان و قدرت مدافع مملکت و مردم خواهیم بود.
وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پهنه بین‌المللی حضور مقتدرانه دارد ادامه داد: این موضوع مهم حاصل مواجهه و نبرد چهل ساله ملت بزرگ ایران با استکبار جهانی است.
معاون عملیات ارتش با اشاره به هدف خود از سفر به تبریز گفت: این سفر با هدف اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتقای فرهنگ دفاع دریایی در بین مردم است و باید کاری کنیم تا حتی استان هایی که در مجاروت دریا نیستند، به ظرفیت های دریا شناخت پیدا کنند.
دریادار موسوی خاطرنشان کرد: هفتم آذرماه روز شهادت دریادلانی از نیروی دریایی بوده که برای حفظ مرزها از تجاوز دشمن به فیض شهادت نائل شده و به همراه دیگر نیروهای مسلح و بسیج در ۸ سال دفاع مقدس از خاک جمهوری اسلامی مردانه و عزتمدارانه دفاع کرده و رویای دستیابی به ایران و رسیدن ۳ روزه به تهران را درهم شکستند.

انتهای پیام
captcha