بیانیه گام دوم انقلاب؛ منشوری برای استفاده از توانمندی‌های جوانان
کد خبر: 3860444
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

بیانیه گام دوم انقلاب؛ منشوری برای استفاده از توانمندی‌های جوانان

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی سپاه عاشورا، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: نباید بگذاریم این بیانیه مهم و انقلابی که یک منشور مهم برای استفاده از توانمندی‌های جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی است، مورد غفلت قرار گیرد.

تبعیت از ولایت؛ رمز ماندگاری نظام و انقلاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ هادی هاشمی، معاون فرهنگی سپاه عاشورا امروز، نهم آذرماه در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی اهر، اظهار کرد: برگزاری اینگونه برنامه‌ها باید برای آشنایی بهتر نسل جوان با اهداف و آرمان‌های شهدا تداوم یابد.

وی تبعیت از ولایت را رمز ماندگاری نظام و انقلاب ذکر کرد و افزود: امروز دشمن با توطئه مختلف با همه قوا و امکانات و با توطئه‌ها و نیرنگ‌های مختلف به میدان آمده و تلاش دارد از هر فرصتی برای ضربه به نظام و ارزش‌های والای استفاده کند.

معاون فرهنگی سپاه عاشورا تأکید کرد: در جریان اغشاشات اخیر و بعد از گرانی بنزین همه عوامل دشمن دست‌به‌کار شده بودند تا با ایجاد جو رعب و وحشت و ناامنی دسیسه‌های استکبار جهانی را در ایجاد تفرقه و ناامنی عملیاتی کنند که اعلام موضع به‌موقع مقام معظم رهبری برنامه و اقدامات خرابکارانه دشمن و در رأس آن آمریکا و اسرائیل را با یک سخنرانی خنثی و زمین‌گیر کرد و ملت ایران با لبیک به‌فرمان رهبری و حضور به‌موقع همه نقشه‌های دشمن نقش بر آب کردند.

سرهنگ هاشمی به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: نباید بگذاریم این بیانیه مهم و انقلابی که یک منشور مهم برای استفاده از توانمندی‌های جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی است، مورد غفلت قرار گیرد.

علی سلیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر نیز زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت:  مهم‌ترین مسئولیت ما در قبال شهدا در دانشگاه انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید بعد از انقلاب بوده که دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند است.

انتهای پیام
captcha