برپایی بازارچه خیریه به نفع کودکان مبتلا به سرطان در تبریز
کد خبر: 3860495
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

برپایی بازارچه خیریه به نفع کودکان مبتلا به سرطان در تبریز

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل مؤسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان «تسکین» از برپایی بازارچه خیریه در تبریز در آستانه شب یلدا خبر داد.

برپایی بازارچه خیریه به نفع کودکان مبتلا به سرطان در تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جواد میلانی، مدیرعامل مؤسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان «تسکین» امروز، نهم آذرماه در جمع خبرنگاران از برپایی بازارچه خیریه در تبریز در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: این مؤسسه در آستانه شب یلدا، بازارچه خیریه‌ای برپا می‌کند تا فرصت برای معرفی فعالان مشاغل خانگی فراهم آمده و همچنین به کودکان مبتلا به سرطان و خانواده آنان در تأمین هزینه‌های درمانی یاری رسانده شود.

وی با بیان این‌که علاقه‌مندان و فعالان مشاغل خانگی جهت رزرو غرفه در این بازارچه خیریه تا 16 آذرماه فرصت دارند، افزود: این بازارچه شامل غرفه‌های غذاهای محلی، غذاهای فرنگی و لقمه‌ای، شیرینی و دسر، مربا و ترشیجات، نوشیدنی‌های سرد و گرم، گل و گیاه، صنایع دستی و بدلیجات بوده و با توجه به برگزاری این بازارچه در آستانه شب یلدا غرفه‌هایی نیز به این مناسبت اختصاص خواهد یافت.

میلانی بیان کرد: این بازارچه خیریه به مدت سه روز با همکاری فرهنگسرای ارک از 21 تا 23 آذرماه در فرهنگسرای ارک واقع در خیابان شهید زبردست برپا شده و بخشی از عواید حاصل از آن صرف هزینه‌های درمانی کودکان مبتلا به سرطان می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه تسکین با اشاره به فعالیت‌های انسان‌دوستانه و اجتماعی این مؤسسه در راستای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، گفت: مؤسسه تسکین، همگام با اهداف انسان‌دوستانه خود در پیش‌برد فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگسازی در ابعاد مختلف مؤثر در سرنوشت کودکان مبتلا به سرطان و خانواده آنان، تلاش می‌کند؛ طرح بازیافت زندگی و برپایی بازارچه خیریه با محوریت مشاغل خانگی نیز در راستای این اهداف برگزار می‌شوند.

وی بیان کرد: مهلت رزرو غرفه‌های بازارچه خیریه به مدت 10 روز است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 8 تا 16 روزهای شنبه تا چهارشنبه و ساعت 9 تا 13 روز پنج‌شنبه در محل دفتر مؤسسه تسکین واقع در خیابان شریعتی جنوبی، ابتدای خیابان بارون آواک، ساختمان آواک به‌صورت حضوری نام خود و یا شرکتشان را ثبت کنند؛ همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 35538219 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha