انسجام درونی مهم‌ترین نیاز کشور است
کد خبر: 3860568
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

انسجام درونی مهم‌ترین نیاز کشور است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: در حال حاضر وحدت و انسجام درونی مهم‌ترین مؤلفه و نیاز کشور است که همه باید برای رسیدن به آن تلاش کنند تا دشمنان همچون ۴۰ سال گذشته در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام شوند.

رفتار مناسب با مردم در اغتشاشات نشان دهنده بصیرت نیروهای نظامی بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، نهم آذرماه در نهمین دوره بصیرت غیرمتمرکز استانی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی، گفت: مأموران نیروی انتظامی در مواجهه با انواع تهدیدات باید بصیرت کافی داشته باشند تا در روزهای بحرانی ناخواسته به دشمن کمک نکنند که به کمک خدا در جریان حوادث روزهای اخیر به بهانه گرانی بنزین، پلیس با سربلندی تمام از آن عبور کرد.

وی اظهار کرد: بصیرت نیروهای نظامی موجب شد در برابر اعتراض‌های مسالمت‌آمیز و ابراز نگرانی اقشار مختلف مردم در این خصوص با سعه صدر و متانت رفتار کند و البته با اغتشاشگران و اشرار که قصد برهم زدن آسایش مردم را داشتند، با اقتدار تمام برخورد کند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، وجود دوره‌های بصیرت‌افزایی برای تلاش‌گران حوزه امنیت و انتظامی را مهم برشمرد و ادامه داد: در اثر همین دوره‌ها و تلاش‌های مربیان فعال، برنامه‌های دشمنان نظام برای نفوذ میان مأموران نیروی انتظامی ناکام مانده است.

امام جمعه تبریز، اضافه کرد: نیروهای مسلح کشور و به خصوص نیروی انتظامی با افزایش برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی و دوره‌ها و آموزش‌های فرهنگی آمادگی و بصیرت لازم را برای روزهای بحرانی کسب کرده‌اند که این روند باید همچنان تدام یافته و تقویت شود.

وی ضمن حمایت از توصیه‌های مقام معظم رهبری، عقلانیت، بصیرت، راهبری، مدیریت و انصاف انقلابی را از آموزه‌های شاخص مواضع حکیمانه رهبری در مورد قانون اصلاح الگوی مصرف سوخت بیان کرد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، گفت: در حال حاضر وحدت و انسجام درونی مهم‌ترین مؤلفه و نیاز کشور است که همه باید برای رسیدن به آن تلاش کنند تا دشمنان همچون ۴۰ سال گذشته در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام شوند.

انتهای پیام
captcha