دشمن با رواج بدحجابی هویت دینی زنان را از بین می‌برد
کد خبر: 3861171
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

دشمن با رواج بدحجابی هویت دینی زنان را از بین می‌برد

گروه اجتماعی ــ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه، گفت: دشمن می‌خواهد با رواج بدحجابی و بی‌حجابی هویت دینی زنان اسلامی را از بین ببرد و فرهنگ غربی خود را در جامعه ما نشر دهند.

دشمن با رواج بدحجابی هویت دینی زنان را از بین می‌برد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام رحیم علی طالعی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه امروز، 11 آذرماه در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه منصور، گفت: دشمن می‌خواهد با رواج بدحجابی و بی‌حجابی هویت دینی زنان اسلامی را از بین ببرد و فرهنگ غربی خود را در سراسر جامعه ما نشر دهند.

وی اضافه کرد: جهاد زن، حجاب و عفاف اوست؛ جهادی که در این برهه از زمان به لحاظ اهمیت و کلیدی بودن در پیروزی حق علیه باطل، هم رتبه جهاد جهادگران دوران دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام طالعی ادامه داد: زن با حجاب و عفاف در واقع یک رزمنده است، رزمنده‌ای که ارزش رزم او چه بسا والاتر و بالاتر از رزم رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: سناریوی دشمن برای حیازدایی، تخریب بنیان خانواده و ایجاد آشوب در کشور برای تسلط بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که دست آن‌ها را از معادن موجود در ایران اسلامی قطع کرده است.

وی در ادامه سخنان خود به نقش بسیج در امنیت جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج یعنی نیروی کارآمد در تمام عرصه‌ها و لشکر مخلص خدا که همواره در عرصه‌های سرنوشت‌ساز نظام حضور فعال داشته و توانسته دست دشمنان اسلام را از کشور دور کند.

حجت‌الاسلام طالعی، آماده به‌کار بودن، دشمن‌شناسی را از شاخصه‌های بسیج برشمرد و گفت: بسیج نیروی کارآمدی و انقلابی است که همیشه در صحنه است، به همین خاطر دشمن توان تحمل این نیروی انقلابی را ندارد.

انتهای پیام
captcha