تأثیرگذاری جمهوری اسلامی بر مؤلفه‌های جهانی
کد خبر: 3861493
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

تأثیرگذاری جمهوری اسلامی بر مؤلفه‌های جهانی

گروه اجتماعی ــ فرمانده مرزبانی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه مؤلفه‌های جهانی تأثیرگذار است و همیشه نقشه‌ها و تئوری‌های استکبار را باطل می‌کند.

تاثیر گذاری جمهوری اسلامی بر همه مولفه های جهانی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا، امروز، 12‌ آذرماه در مراسم معارفه فرمانده جدید مرزبانی استان، با بیان اینکه هدف اصلی و جدی استکبار مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: استکبار در جای جای دنیا آشوب به پا می‌کند تا با انقلاب اسلامی مقابله کند در حالیکه همیشه شکست‌خورده است.

وی بسترسازی برای سرمایه‌گذاری در مرزها را یکی از مهمترین و اولویت‌دارترین مسئولیت‌های مرزبانی دانست و افزود: هماهنگی و تعامل سازنده و نزدیک بین مرزبانی و استانداری‌ها می‌تواند در دور زدن تحریم‌ها بسیار مؤثر و تعیین‌کننده باشد.

سردار رضایی، اظهار کرد: در این راستا مرزبانی برای ۲۴ ساعته کردن مرزها آمادگی کامل دارد و بنا به درخواست‌ها و شرایط مرزی این درخواست‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی می‌کنیم.

فرمانده مرزبانی کشور، ساماندهی پایانه‌های مرزی و تسهیل در ترددها را از دیگر زمینه‌های همکاری مرزبانی با استانداری‌ها بیان و اضافه کرد: در این راستا ما آمادگی همه نوع همکاری با دولت و استانداری‌ها را داریم.

وی با اشاره به رسالت‌ها و اختیارات مرزبانی، گفت: این مجموعه نیروی انتظامی در روابط بین‌الملل هم وظیفه و هم اختیار دارد که هیچ سازمان، نهاد و یگان نیروهای مسلح و دفاعی چنین اختیاراتی را ندارند.

سردار رضایی، نقش آذربایجان شرقی را در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های آن مهم توصیف کرد و افزود: این استان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و پاسداری از ارزش‌های اعتقادی از اولین‌ها است و نیروی انتظامی این خطه از کشورمان هم نیز 830 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

فرمانده مرزبانی کشور، آذربایجان را یکی از مناطق پر افتخار و پیشتاز انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: یکی از مرزبانان اصلی کشور در طول تاریخ، خطه آذربایجان بوده است و در همه صحنه‌ها خوش درخشیده و با فهم و بصیرت در خنثی‌سازی فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان همواره در اولویت بوده است.

یادآوری می‌شود که در پایان این مراسم سرهنگ محمد احمدی به عنوان فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی، معرفی و از خدمات سرهنگ محمدعلی طاهری که به افتخار بازنشستگی نائل شده است، قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha