راهبرد اساسی نظام حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است
کد خبر: 3862250
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
موحد:

راهبرد اساسی نظام حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: چند راهبرد اساسی در هر انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد که در دستور کار همه نهادهای مربوطه قرار دارد که نخستین آن نشاط و شور اجتماعی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

به گزارش ایکنا از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز شنبه، ۱۶ آذرماه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: چند راهبرد اساسی در هر انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد که در دستور کار همه نهادهای مربوطه قرار دارد که نخستین آن نشاط و شور اجتماعی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.
وی حضور همه آحاد جامعه در پای صندوق‌های رای را امری مهم دانست و افزود: همه اقدامات برای آنکه بستر حضور حداکثری مردم فراهم شود، از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شده است و امیدواریم انتخاباتی پرشور را در دوم اسفندماه شاهد باشیم.
رئیس کل دادگستری استان کرمان سلامت انتخابات را راهبرد دوم نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و بیان کرد: همه تلاش براین است که منتخب مردم وارد مجلس شود و انتخاباتی کاملا سالم و با انتخاب نماینده واقعی مردم را داشته باشیم که خوشبختانه در طول این ۴۰ سال گذشته این موضوع همواره مورد تاکید قرار گرفته است.
وی برگزاری انتخابات در امنیت کامل را راهبرد سوم نظام ذکر کرد و گفت: مردم باید در فضای امنی در پای صندوق‌های رای حضور یابند و رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.
موحد رقابت سالم را از دیگر راهبردها دانست و بیان کرد: کاندیداها باید در یک فضای رقابتی سالم بتوانند قابلیت‌ها و شایستگی‌های خود را به مردم اعلام کنند تا مردم با آگاهی و اطلاع دقیق اصلح‌ترین شخص را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

انتهای پیام
captcha