حضور کاروان قرآنی سروش جاودانه وحی در مناطق محروم هرمزگان
کد خبر: 3862737
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

حضور کاروان قرآنی سروش جاودانه وحی در مناطق محروم هرمزگان

کانون خبرنگاران نبأ ــ دو محفل انس با قرآن کریم به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش جاودانه وحی مشهد در مسجدجامع و مسجد امام حسین(ع) شهر سیریک استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ دو محفل انس با قرآن کریم با هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در مناطق محروم با توجه به منویات مقام معظم رهبری، ۱۷ آذرماه به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش جاودانه وحی مشهد در مسجد جامع و مسجد امام حسین(ع) شهر سیریک استان هرمزگان برگزار شد.
امیرعلی عظیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش جاودانه وحی در مراسمی که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: برتری قرآن به سایر کتاب‌ها مانند برتری خداوند بر خلق خود است.
وی با بیان اینکه انس با قرآن، مقام خاص معنوی به انسان می‌بخشد، افزود: قرآن کریم از امتیازات خاص و ویژه‌ای برخوردار است که شیرینی کلام، جامعیت، واقع‌گرایی و ابدی بودن قرآن از جمله این امتیازات است؛ این کتاب آسمانی، راه درست و روشن زندگی را به انسان‌ها نشان می‌دهد.
عظیمی بیان کرد: سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها در گرو خواندن و عمل کردن به آیات قرآن است؛ کلام قرآن یک کلام استوار و با صلابت است و مبتنی بر شک و گمان نیست. هر انسانی به اندازه درجه فهم خود از برکات این کتاب الهی می‌تواند بهره‌مند شود.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش جاودانه وحی ادامه داد: رموز نهفته در قرآن کریم بی‌شمار است؛ هرقدر از عمر عالم سپری می‌شود دریای بی‌کرانی از رازهای قرآنی که همانا راز زندگی است بر روی انسان‌ها گشوده می‌شود.
وی اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سیریک به تقویت ظرفیت‌های قرآنی این شهرستان کمک می‌کند و این محافل باید در مدارس و دانشگاه‌ها نیز برگزار شود.
قرائت قرآن توسط احسان سوختانلو، عادل عطایی، محمدباقرمحسنی و محمدامین کهن همراه با اجرای گروه تواشیح شمس‌الهدی از جمله بخش‌های این آئین بود.
محفل انس با قرآن در دبیرستان پسرانه شاهد شهر سیریک
همچنین کاروانی قرآنی سروش جاودانه وحی با همکاری ستاد شاهد و ايثارگر آموزش و پرورش و اداره‌کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان هرمزگان با حضور در دبیرستان پسرانه شاهد شهر سیریک به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداخت.
علی خداپور
انتهای پیام
captcha