نام‌نویسی ۷۷۷ داوطلب انتخابات مجلس در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3862743
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

نام‌نویسی ۷۷۷ داوطلب انتخابات مجلس در آذربایجان‌شرقی

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی، از ثبت‌نام ۷۷۷ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۳ حوزه انتخابیه استان در پایان مهلت نام‌نویسی داوطلبان خبر داد.

نام نویسی 777 داوطلب انتخابات مجلس در آذربایجان‌شرقی

علیار راستگو، رئیس ستاد انتخابات استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از ثبت‌نام 777 داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 13 حوزه انتخابیه استان در پایان مهلت نام‌نویسی داوطلبان خبر داد و گفت: تعداد داوطلبان این انتخابات نسبت به انتخابات دوره گذشته مجلس در استان، 24 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 82 نفر از داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس، بانو هستند، گفت: تعداد داوطلبان بانو نیز نسبت به دوره گذشته 28 درصد افزایش نشان می‌دهد.

راستگو بیان کرد: حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با 335 نفر بیشترین تعداد داوطلبان را دارد و پس از این حوزه، حوزه‌های مرند و جلفا با 69، مراغه و عجب‌شیر با 54، میانه با 49 و اهر و هریس با 45 داوطلب بیشترین آمار ثبت‌نام را دارند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: از مجموع داوطلبان، ۳۲ نفر سابقه نمایندگی در ادوار گذشته و ۱۶۳ نفر نیز سابقه داوطلبی در ادوار گذشته انتخابات مجلس را داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha