حراست از آرمان‌های شهدا، رسالتی دینی و اسلامی است
کد خبر: 3863074
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

حراست از آرمان‌های شهدا، رسالتی دینی و اسلامی است

گروه اجتماعی ــ یک فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس بابیان اینکه حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی وظیفه همگان است، گفت: شهدا نیازی به عزاداری‌ها و تکریم ما ندارند، اما باید دانست که حراست از آرمان‌های شهدا رسالت و وظیفه‌ای دینی و اسلامی است.

حراست از آرمان‌های شهدا، رسالتی دینی و اسلامی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، عبدالفتاح اهوازیان، یک فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس  امروز 19 اذر در یادواره 96 شهید بهداشت و درمان استان  با اشاره بر اهمیت تکریم خانواده‌های شهدا که رسالتی مهم برای مسئولین و مردم است، اظهار کرد: باید فداکاری‌های رزمندگان اسلام به نسل جوان منتقل شود و این جان‌فشانی‌ها به‌خصوص در حوزه رزمندگان بهداشت و درمان بسیار شنیدنی و تأثیرگذار برای نسل جوان هستند
وی در خصوص شهید علی هاشمیان، شهید شاخص بهداشت و درمان گفت: شهید هاشمیان یک جوان مومن و انقلابی بود که دینداری و خلاقیت را می توان از ویژگی های بارز وی است .
اهوازیان ادامه داد: نباید از شهدا فاصله بگیریم و این فاصله منجر به رخداد بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها می‌شود گفت: فاصله و جدایی از شهدا خیانتی بزرگ به ملت ایران است که در این راستا  شهدا و رزمندگان حوزه بهداشت و درمان تنها در هشت سال دفاع مقدس انجام‌وظیفه نکردند بلکه از آغاز انقلاب تا دفاع از کشور همواره در خط نخست خدمت به انقلاب و اسلامی بوده و هستند.
این فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس بابیان اینکه حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی وظیفه همگان است، یادآور شد: شهدا نیازی به عزاداری‌ها و تکریم ما ندارند، اما باید دانست که حراست از آرمان‌های شهدا رسالت و وظیفه‌ای دینی و اسلامی است.
وی  با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۲۴۰ هزار شهید توانست دو سوم ارتش جهان را شکست دهد اظهار کرد: دشمنان در سال‌های اخیر با درایت سربازان ولایی اسلام به‌زانو درآمده‌اند و امروز باید بیش از هرزمانی هوشیار بود.
این روایتگر دفاع مقدس بابیان اینکه دشمنان هرروز دنبال فتنه‌ای جدید هستند که مثال آن پدید آوردن داعش بود که ۵۸ درصد خاک عراق را در تصرف داشت، تأکید کرد: جبهه مقاومت نشان داد که در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده است.
اهوازیان افزود: جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در دهه‌های گذشته برای حراست از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر بود لذا باید از این دستاورد‌ها حراست کرد.

انتهای پیام
captcha