برپایی نمایشگاه «دوست من قرآن» در کردستان
کد خبر: 3863112
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

برپایی نمایشگاه «دوست من قرآن» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر دارالقرآن علی‌اشرف صادقی از برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات قرآنی و فرهنگی به مناسبت هفته قرآن از 24 آذرماه جاری در محل این دارالقرآن خبر داد.

صبا خاوریان مقدم، مدیر دارالقرآن مرحوم علی‌اشرف صادقی در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب و محصولات قرآنی و فرهنگی به همت دارالقرآن‌های یادگار امام و علی‌اشرف صادقی به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن از 24 آذرماه در سنندج برپا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه قرآنی ویژه دانش آموزان فرهنگیان آموزش‌وپرورش بوده است، افزود: نمایشگاه «دوست من قرآن» دارای هفت غرفه محصولات قرآن و فرهنگی بوده است.
مدیر دارالقرآن مرحوم علی‌اشرف صادقی بیان کرد: در این نمایشگاه غرفه‌هایی در زمینه محصولات حجاب و عفاف، کتاب‌های جدید آموزشی قرآن ویژه دانش‌آموزان و کتاب‌های آموزشی ویژه تدریس قرآن از انتشارات دارالقرآن آموزش‌وپرورش، غرفه قرآن بخوان و جایزه‌بگیر، ایستگاه نقاشی با موضوعات قرآنی و غرفه مسائل شرعی، بازی‌های فکری و هوشی و لوازم‌التحریر در این نمایشگاه برپاشده است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه قرآنی از 24 تا 27 آذرماه به مدت چهار روز در دارالقرآن یادگار امام برپا خواهد شد، عنوان کرد: دو روز از این نمایشگاه شامل روزهای 24 و 25 آذرماه ویژه بانوان و دو روز دیگر 26 و 27 ویژه آقایان بوده است.
خاوریان مقدم اعلام کرد: دانش‌آموزان با تمسک به قرآن و معارف اسلامی می‌توانند به موفقیت‌های علمی و اجتماعی رسیده و باید بدانند که همه این‌ها از الطاف قرآن کریم است.
وی از قرآن به‌عنوان يك نسخه شفابخش یادکرد و افزود: اين كتاب الهي مي‌تواند امراض باطني انسان‌ها را معالجه كند و هركس اين نسخه را بشناسد، شخصيت علمي، عملي و معنوي او به‌خوبی شكل خواهد گرفت.
مدیر دارالقرآن مرحوم علی‌اشرف صادقی اعلام كرد: ايجاد انس و پيوند كودكان و دانش‌آموزان با قرآن كريم، مي‌تواند از بسياري از آسيب‌های اجتماعي جلوگيري كند.
وي با تأکید بر اینکه اولياي دانش‌آموزان نيز مي‌توانند با ارتباط منسجم و پيوند عميق با اوليای مدرسه در اين امر خطير نقش مهمي داشته باشند، یادآور شد: با تقويت حلقه‌هاي پيوند بين مدارس، والدين، مسجد، هیأت‌های مذهبي و قرآني مي‌توان در تربيت اسلامي- ايراني فرزندان اين مرزبوم تلاش كرد و به نتايج ارزشمندي دست‌یافت.

انتهای پیام
captcha