دانشگاه مشکات ولایت البرز در رشته خبرنگاری قرآنی دانشجو می‌پذیرد
کد خبر: 3863124
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

دانشگاه مشکات ولایت البرز در رشته خبرنگاری قرآنی دانشجو می‌پذیرد

گروه فرهنگی ــ رئیس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت البرز از ایجاد رشته خبرنگاری قرآنی در این دانشگاه خبرداد و گفت: ترویج فرهنگ قرآن و عترت از مهمترین اهداف دانشگاه ولایت است.

دانشگاه مشکات ولایت البرز در رشته خبرنگاری قرآنی دانشجو می‌پذیرد

عباس محمدی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت استان البرز، 19آذر در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج در حال برگزاری است در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رویکردهای دانشگاه ولایت مهارت‌افزایی است، اظهار کرد: ظرفیت عظیم دانشگاه‌ها، منابع انسانی است که باید در راستای توانمند سازی آن گام برداریم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه‌ها بر تقویت حوزه صنعت تمرکز کرده‌اند، اضافه کرد: توسعه کارآفرینی یکی از مهمترین موارد در دستور کار است.
محمدی با تاکید براینکه در کنار نگاه اقتصادی، نگاه فرهنگی و دینی به زندگی نیز باید در دانشگاه مورد توجه قرار بگیرد، افزود: باید به علم و فرهنگ نگاه ارزشی داشته باشیم.
این مسئول ترویج فرهنگ قرآن و عترت را یکی از مهمترین اهداف دانشگاه ولایت عنوان کرد و گفت: این دانشگاه در رده کارشناسی دارای رشته‌های مدیریت برنامه‌ریزی، مددکاری اجتماعی و خانواده، خبرنگاری قرآنی، روابط عمومی و تلاوت قرآن‌کریم است.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه ولایت در نظر دارد نسبت به جذب اساتید ارزشی اقدام کند، افزود: در سال تحصیلی جدید 500 دانشجو در این دانشگاه ثبت نام کرده‌اند البته ظرفیت بیشتری برای جذب دانشجو در این دانشگاه وجود دارد که به فعالیت رسانه‌ای نیازمند است.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت استان البرز در پایان گفت: درصدد هستیم جوانان سرشار از استعداد و نیرو را شناسایی کنیم و به عنوان متولی امر آموزش عالی این قشر از دانشجوها را حمایت می‌کنیم.

 

انتهای پیام
captcha