همایش «عهد وفا» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3863156
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

همایش «عهد وفا» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد از برگزاری همایش «عهد وفا» با هدف تجلیل از پیشکسوتان و فارغ‌التحصیلان این اتحادیه در استان خبر داد.

همایشحسین میرشریف، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری همایش پیشکسوتان و فارغ‌التحصیلان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خبر داد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد با اشاره به اینکه این همایش با عنوان عهد وفا در یزد برگزار می‌شود اظهار کرد: این همایش در راستای تجلیل از اعضای اتحادیه‌های انجمن‌های دانش‌آموزی استان یزد در طول چهل‌سالگی این اتحادیه برگزار خواهد شد.

وی به زمان برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش امشب، 19 آذرماه ساعت 19 الی 21 با حضور دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای برگزار می‌شود.

میرشریف اجرای گروه سرود، خاطره‌گویی پیشکسوتان انجمن‌های اسلامی استان یزد و سخنرانی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور را از جمله برنامه‌های همایش پیشکسوتان و فارغ‌التحصیلان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha