پارک‌های محله‌ای جدید تبریز به نام شهدا مزین می‌شود
کد خبر: 3863319
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

پارک‌های محله‌ای جدید تبریز به نام شهدا مزین می‌شود

گروه اجتماعی ــ مشاور شهردار تبریز در امور ایثارگران گفت: در راستای تکریم خانواده‌های شهیدان و ایثارگران و همچنین پیگیری آرمان‌های امام راحل و شهدا، پارک‌های محله‌ای و معابر جدید به نام شهدای همان محلات نامگذاری می‌شود.

پارک‌های محله‌ای جدید تبریز به‌نام شهدا مزین می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی، مشاور شهردار تبریز در امور ایثارگران روز سه‌شنبه، 19 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران و همچنین پیگیری آرمان‌ها امام راحل و شهدا، پارک‌های محله‌ای و معابر جدید به نام شهدای همان محلات نامگذاری می‌شود.

وی در خصوص تغییر نام پارک شهید حامد جوانی به شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: این پارک که اخیراً افتتاح شده است، به درخواست خانواده‌های شهیدان حامد جوانی و محمدرضا فخیمی و با موافقت شورای نامگذاری به نام پارک شهدای مدافع حرم تغییر نام داده که تابلوی جدید آن دیروز با حضور پدران سه شهید مدافع حرم رونمایی شد.

محمدی افزود: نام‌گذاری معابر و پارک‌هایی که محل تولد شهدا و یا محل زندگی خانواده‌های شهداست، موجب آشنایی بیشتر اهالی با این شهدا می‌شود و ما نیز وظیفه داریم آرمان‌های آن‌ها را پاس بداریم.

مشاور شهردار تبریز در امور ایثارگران، گفت: تأکید شهردار تبریز، نامگذاری معابر و خیابان‌های جدید به نام شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم همان محلات است تا نقاط مختلف شهر به نام ارزشمند شهدا مزین شود.

انتهای پیام
captcha