جوانان پیشگام شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان باشند
کد خبر: 3863358
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

جوانان پیشگام شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان باشند

گروه اجتماعی ــ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: بیانیه گام دوم همان بصیرت و آگاهی است که از جوانان جسور و شجاع و مؤمن می‌خواهد پیشگام شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان باشند.

جوانان پیشگام شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان باشند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام رحیم علی طالعی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه امروز، 20 آذرماه در جمع دانشجویان پیام‌نور مراغه، گام نخست انقلاب را تأسیس انقلاب اسلامی توصیف و بیان کرد: با ایستادگی و مقاومت گام اول انقلاب که همان تأسیس انقلاب اسلامی است را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: در گام دوم انقلاب که همان تشکیل حکومت اسلامی است مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم، افق‌های روشن انقلاب را برای نسل جوان ترسیم کردند.

طالعی تأکید کرد: هیچ جامعه‌ای بدون استفاده از ظرفیت و خلاقیت جوانان نمی‌تواند راه به جایی ببرد، این جوانان هستند که با اندیشه‌های خود گام‌های بلندی برای رشد و توسعه و تعالی جامعه برمی‌دارند.

وی اظهار کرد: بیانیه گام دوم همان بصیرت و آگاهی است که از جوانان جسور، شجاع و مؤمن می‌خواهد که پیشگام شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان باشند. شما جوانان و دانشجویان باید در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید و ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید که این نخستین مأموریت شما جوانان و دانشجویان است.

طالعی در بخش دیگر سخنان خود آشنایی اقشار مختلف به‌ویژه نسل جوان با اهداف و ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار ضروری دانست و افزود: جوانان پرشور و انقلابی ما باید بدون توجه به تبلیغات دروغین دشمنان با روحیه امیدوارانه برای ساختن ایرانی بهتر تلاش و همت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گام سوم انقلاب را تشکیل تمدن اسلامی توصیف کرد و گفت: اگر جوانان پای کار باشند و مدیران و مسئولان اجرایی کشور رهنمود‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند تمدن اسلامی به‌زودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام
captcha