مدیران خوشگذران به درد انقلاب اسلامی نمی‌خورند
کد خبر: 3863695
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

مدیران خوشگذران به درد انقلاب اسلامی نمی‌خورند

گروه اجتماعی ــ مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی، تأکید کرد: مدیران خوشگذران به درد انقلاب اسلامی نمی‌خورند و اداره امور جامعه باید در اختیار مسئولان انقلابی باشد.

مدیران خوشگذران به درد انقلاب اسلامی نمی‌خورندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجتالاسلام علی ثقفی، مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی روز پنجشنبه، 21 آذرماه در همایش تبیین معارف انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) تبریز، مبازره مردم ایران با استکبار را جنگ عقیدتی دانست و گفت: این جنگ مرز نمی‌شناسد و شامل همه جبهه‌ها می‌شود.

وی افزود: پرچم مکتب انقلاب اسلامی همیشه در اهتزاز است و نخواهیم گذاشت دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

حجت‌الاسلام ثقفی، وجود دوگانگی فرساینده را در حاکمیت جمهوری اسلامی اصلی ترین مشکل جامعه دانست که باید هرچه سریع تر رفع شود.

مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی، تاکید کرد: مدیران خوشگذران به درد انقلاب اسلامی نمی خورند و اداره امور جامعه باید در اختیار مسئولان انقلابی باشد.

وی از تمام نخبگان، فرهیختگان، استادان و دانشگاهیان دعوت کرد که اگر به دنبال رفع مشکلات کنونی جامعه در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستند به محتوای مجموعه ۱۰ گانه مکتب انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام ثقفی، محور اصلی کتب یاد شده را سخنرانی بسیار مهم مقام معظم رهبری در ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۹ در جمع کارگزاران و مسئولان نظام در ماه مبارک رمضان بیان و اضافه کرد: شرایط کنونی انقلاب اسلامی که امروز با آن مواجه است لزوم توجه به این بیانات را اجتناب ناپذیر می کند.

انتهای پیام
captcha