وحدت محور فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر تبریز باشد
کد خبر: 3863988
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

وحدت محور فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر تبریز باشد

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه وحدت باید محور فعالیت‌های مدیریت شهری تبریز باشد، گفت: همدلی شهرداری با شورای شهر و همراهی متقابل با تمام نهادها و دستگاه‌های مرتبط، یکی از ضروری‌ترین اصول برای توسعه و آبادانی شهر است.

وحدت محور فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر تبریز باشد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 23 آذرماه در دیدار با مدیران شهرداری تبریز، با بیان اینکه وحدت باید محور فعالیت‌های مدیریت شهری تبریز باشد، بیان کرد: همدلی شهرداری با شورای شهر تبریز و همراهی متقابل با تمام نهادها و دستگاه‌های مرتبط، یکی از ضروری‌ترین اصول برای توسعه و آبادانی شهر است.

وی اظهار کرد: تمامی خدمات مهمی که توسط مجموعه مدیریت شهری تبریز انجام می‌شود، باید با نیت الهی همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: اگر از جانب مردم گزارشاتی درباره نواقص و کاستی‌ها به مدیران می‌رسد، فارغ از کم و کیف گزارش، مدیران باید به خاطر جلب رضایت خداوند متعال پیگیر موضوع شوند تا خداوند نیز آنان را در انجام مسئولیت‌هایشان یاری کند.

حجت‌الاسلام آل هاشم، همچنین به یاد داشتن خداوند در تمام لحظات را عاملی برای برخورد مناسب با مردم عنوان کرد و گفت: برخورد صحیح کارمندان و مدیران با ارباب رجوع، می‌تواند در جلب رضایت عمومی و ارتقای اعتماد مردمی مؤثر باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، گفت: هرچند باید همه ما برای برگزاری هرچه بهتر اصل انتخابات و انتخاب افراد اصلح تلاش کنیم، اما نباید وارد بازی‌های انتخاباتی شده و از افراد و احزاب خاصی حمایت شود.

انتهای پیام
captcha