دوره تفسیر ترتیبی قرآن در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3864102
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

دوره تفسیر ترتیبی قرآن در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد از برگزاری دوره رایگان تفسیر ترتیبی قرآن کریم ویژه قرآنیان استان خبر داد.

دوره تفسیر ترتیبی قرآن کریم در یزد برگزار می‌شودخدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری دوره رایگان تفسیر ترتیبی قرآن کریم ویژه قرآنیان استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از راه‌های نزدیکتر شدن به نشانه‌های الهی تدبر در قرآن کریم است و با توجه به اینکه افراد زیادی علافمندان به شنیدن تفاسیر آیات کلام‌الله وحی هستند و با توجه به ضرورت همراهی تفسیر با حفظ قرآن بر آن شدیم که هدف حفظ را با توجه بیشتر به تفسیر قرآن پیش ببریم.

وی افزود: در این خصوص از استاد محمدرضا شایق که حافظ و مفسر قرآن کریم هستند درخواست شد برای مردم ولایتمدار یزد دوره تفسیر جدیدی از ابتدای قرآن ویژه حافظان و افرادی که قصد شروع حفظ دارند برگزار نمایند.

سلطانی ادامه‌ داد: بسیار خرسند هستیم که با یاری خداوند متعال این توفیق نصیب ما شد تا از سخنان گهربار استاد شاخص و برجسته استان یزد در زمینه حفظ و تفسیر قرآن بهره‌ ببریم‌.

وی گفت: دوره تفسیر ترتیبی قرآن کریم از دوم دی ماه سال جاری ویژه فعالان حفظ و حافظان قرآن کریم به صورت مستمر دوشنبه‌ها عصر از ساعت ۱۸.۳۰ الی ۲۰ به همت خانه قرآن یوسف زهرا(عج) و با همکاری آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار می‌شود.

سلطانی بیان‌ کرد: علاقمندان به حفظ می‌توانند دوشنبه‌ها در دوره رایگان تفسیر قرآن شرکت کرده و در هر جلسه تفسیر دو صفحه از قرآن کریم را آموزش ببینند و چهارشنبه‌ها در کلاس حفظ موسسه که همراه با صفحات تفسیری هفته است، صفحات مذکور را حفظ کرده تا محفوظات با نکات دقیق تفسیر بهتر در ذهن تثبیت شود.

وی یادآور شد: یکی از راه‌های تثبیت قرآن کریم استفاده از تفسیر در کنار حفظ قرآن کریم است و افراد باید حفظ قرآن را به صورت پایدار و تثبیتی انجام دهند تا بتوانند از محفوظات خود در جامعه استفاده کاربردی داشته باشند.

مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد گفت: قرآن كريم برترين و بالاترين هديه‌ حضرت احديّت به بشر است و حفظ آن يكی از توفيقات بزرگ الهی به حساب می‌آيد كه شامل حال هر كسی نمی‌شود. استعداد، آمادگي، لياقت، توفيق، سعادت، عنايت باعث می‌شود خداوند متعال، اين نعمت بزرگ را به فرد عطا فرمايد و سعادتمند‌ترين افراد كسانی هستند كه پس از حفظ قرآن کریم، آن را از دست ندهند و درون خود را از گنج‌های بيكران قرآن کریم خالی ننمايند.

یادآور می‌شود خانه قرآن یوسف زهرا(عج) در شهر یزد، خیابان شهید رجایی، روبروی هتل ساباط، کوچه برج متولی قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در دوره رایگان تفسیر و ثبتنام در دوره حفظ حضوری یا مجازی قرآن کریم با شماره ۳۶۲۷۲۱۳۲ –۰۳۵تماس بگیرند و یا مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۳۶۰۸۲۸۸۵ در پیامرسان ایتا ارسال نمایند.

انتهای پیام
captcha