کنفرانس بین‌المللی «مدیریت و کسب‌وکار» در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3864132
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

کنفرانس بین‌المللی «مدیریت و کسب‌وکار» در تبریز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ سومین کنفرانس بین‌المللی «مدیریت و کسب‌وکار» با حضور مقامات علمی و استانی، سه‌شنبه، ۲۶ آذرماه در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب‌وکار در تبریز برگزار می شود

صمد حسینی، رئیس پردیس‌های دانشگاه تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب‌وکار با حضور مقامات علمی و استانی روز سه شنبه، 26 آذرماه در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در سال‌های گذشته کنفرانس‌های اول و دوم مدیریت کسب و کار توسط دانشگاه تبریز برگزار شده و سومین کنفرانس نیز در پی برگزاری موفق دوره‌های قبلی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم در سال‌های آتی این کنفرانس را در خارج از مرزهای کشور نیز برگزار کنیم.

حسینی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور عدم ارتباط علمی دانشگاه با صنعت است، خاطرنشان کرد: این کنفرانس با هدف کمک و مساعدت به دانشجویان برگزار می‌شود و عمده امور اجرایی آن نیز به عهده این قشر گذاشته شده است.

رئیس کنفرانس بین‌المللی مدیریت کسب و کار، با اشاره به جزئیات این کنفرانس، تشریح کرد: انتخاب محورهای این کنفراس از گرایشات مدیریت تنظیم شده تا خلاء های موجود در صنعت، دانشگاه و بازار بررسی شود.

وی افزود: سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار میزبان استاندار آذربایجان شرقی به عنوان مقام دولتی و همچنین صاحب نظران، اساتید مدیریت و چندین نفر از حوزه صنعت خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه ۲۱۵ عنوان مقاله توسط دبیرخانه این همایش دریافت شده است، گفت: از مجموع این مقالات عنوان۱۹۳ مقاله پذیرفته و 25 مورد نیز انتخاب شده است. مقالات از سراسر کشور ارسال شده و در این کنفرانس سعی داریم نتایج ارزشمندی به دست آوریم.

رئیس پردیس‌های دانشگاه تبریز، یادآور شد: استراتژی‌های کسب و کار، تحویل سازمانی و مدیریت تغییر، تصمیم گیری در شرایط چالش برانگیز کسب‌وکا ر، استراتژی‌های کسب‌وکار و ساختار سازمانی و رونق تولید از جمله محورهای این کنفرانس است.

وی همچنین مدیریت پروژه و چالش‌های سازمان‌های پروژه محور، مدیریت تولید و عملیات سازمان های صنعتی و خدماتی، مدیریت منابع انسانی و چالش‌های پیش رو، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات، مدیریت منابع مالی و سرمایه گذاری و بازرگانی داخلی و خارجی را از دیگر محورهای این کنفرانس عنوان کرد.

حسینی از دیگر محورهای کنفرانس مدیریت و کسب‌وکار را حسابداری و گردآوری و تحلیل اطلاعات مالی، فن آوری اطلاعات و نقش آن در مدیریت و غلبه بر چالش‌ها، توسعه اقتصادی و راهکارهای غلبه بر موانع توسعه، اقتصاد سنجی و تحلیل های اقتصادی به عنوان ابزاری جهت مدیریت و تصمیم گیری، سیاست‌های خرد و کلان اقتصادی تاثیر گذار بر کسب و کارها، کارآفرینی و چالش‌های پیش رو برای کارآفرینان، مدیریت بحران و ایمنی، تعالی سازمانی، مدیریت در حوزه سلامت و مدیریت جهانگردی ومدیریت کسب و کار ورزش دانست.

انتهای پیام
captcha