مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام مرکز برتر کمپ کارآفرینی شد
کد خبر: 3866704
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام مرکز برتر کمپ کارآفرینی شد

گروه اجتماعی ــ همزمان با اختتامیه‌ کمپ کارآفرینی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی، از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام به عنوان مرکز برتر تجلیل شد.

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام مرکز برتر کمپ کارآفرینی شد
به گزارش ایکنا از ایلام، اسفندیار محمدی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام امروز چهارم دی ماه در مراسم اختتامیه‌ کمپ کارآفرینی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی کارآفرین و همیشه پویا است و در رشته‌های مورد نیاز جوانان ، جامعه و بازار به تربیت نیروی ماهر می‌پردازد.
وی با بیان اینکه این دانشگاه صرفا تئوری نیست و در آن به معنای واقعی به مهارت‌آموزی اهمیت داده می‌شود، گفت: برگزاری نخستین کمپ کارآفرینی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام تجربه‌ای بسیار خوب و رویدادی نویدبخش برای افزایش گرایش جوانان به مشاغل جدید مبتنی بر فناوری اطلاعات بود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام تصریح کرد: سیاست این  دانشگاه مبتنی بر هدایت و حمایت دانشجویان به سمت کارافرینی است و خوشبختانه امسال شاهد افزایش خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندان خود در این مراکز بودیم که این مهم نشانه‌ی این است که دانشگاه علمی کاربردی به دغدغه‌های جامعه توجه کامل دارد.
محمدی ادامه داد: در نخستین کمپ کارآفرینی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام تیم‌های دانشجویی با 19 ایده شرکت کردند که در ادامه 8 ایده انتخاب شدند و با تشکیل تیم و پس از تکمیل بوم مدل کسب و کار، ایده‌های خود را در مرحله نهایی ارائه و پس از داوری 4 ایده به عنوان ایده برتر انتخاب شدند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام از تلاش‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه ایلام، بنیاد نخبگان، اتاق بازرگانی، صندوق کارآفرینی امید، اداره کل ورزش و جوانان، شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی، صدا و سیمای مرکز ایلام ،میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری ایلام و اعضای جهاددانشگاهی در برگزاری این رویداد قدردانی کرد.
به گزارش ایکنا، در این برنامه از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام به عنوان مرکز برتر در ارائه ایده تجلیل شد.
انتهای پیام
captcha