تکمیل پروژه مقبرة‌الشعرا نیازمند اعتبارات دولتی است
کد خبر: 3866819
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

تکمیل پروژه مقبرة‌الشعرا نیازمند اعتبارات دولتی است

گروه فرهنگی ــ شهردار تبریز گفت: برای تکمیل پروژه مقبرة‌الشعرا و آماده‌سازی آن برای حضور بازدیدکنندگان و گردشگران، به تخصیص اعتبارات دولتی نیاز داریم.

تکمیل پروژه مقبره الشعرا نیازمند اعتبارات دولتی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز روز پنجشنبه، پنجم دی‌ماه در جریان بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز، گفت: پروژه مقبرة‌الشعرا یکی از پروژه‌هایی است که بیشتر مربوط به دولت و بودجه‌های دولتی است که شهرداری تبریز کار تکمیل آن را به عهده گرفته است.

وی ادامه داد: پروژه مقبرةالشعرا، جزو پروژه‌های خود شهرداری نیست اما با توجه به اینکه چند سالی است کار تعمیر آن مسکوت مانده و به دلیل گردشگرپذیر بودن آن، تکمیل این پروژه مهم به نظر می‌رسد، شهرداری تبریز اجرای آن را به عهده گرفته تا در سریع‌ترین زمان پروژه را تکمیل کند.

شهردار تبریز با اشاره به بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از پروژه مقبرة‌الشعرا، عنوان کرد: در جریان این بازدید، از معاون عمرانی وزیر کشور برای تکمیل پروژه کاملاً دولتی مقبرةالشعرا اعتبار دولتی را خواستار شدیم تا بتوانیم این پروژه فرهنگی، تاریخی را به‌زودی تکمیل کنیم.

وی از تلاش شهرداری تبریز برای آماده‌سازی سطح مقبرةالشعرا برای بازدید گردشگران خبر داد و افزود: در نظر داریم مقبرةالشعرا برای بازدید شهروندان و گردشگران به‌زودی آماده شود و نازک‌کاری طبقه پایین را فعلا نگه می‌داریم تا سهم دولت برای این پروژه اختصاص یابد.

شهین باهر گفت: معاون وزیر کشور نیز قول دادند تا در سال ۹۹ ردیف اعتبار مخصوصی برای این پروژه در نظر بگیرند تا برخی از اقدامات لازم با اعتبار سهم دولت اجرایی شود. با این حال حتی اگر از اعتبار خود شهرداری نیز باشد، تلاش می‌کنیم تا این پروژه را در زمان مناسب تمام کنیم و تحویل شهروندان دهیم.

انتهای پیام
captcha