استفاده از ظرفیت‌های کشور شرط لازم برای عبور از تحریم‌ها است
کد خبر: 3868471
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

استفاده از ظرفیت‌های کشور شرط لازم برای عبور از تحریم‌ها است

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه عاشورا، گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور و رویگردانی افق دید از غرب و آمریکا دو شرط لازم برای عبور از تحریم‌ها است.

استفاده از ظرفیت‌های کشور شرط لازم برای عبور از تحریم‌ها استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا روز پنجشنبه، 12 دیماه در دیدار با روسای دانشگاه‌های تبریز اظهار کرد: از مدیران، روسای دانشگاه و دانشجویان با بصیرت سپاسگزاری ویژه دارم که با مدیریت خود از آشوب‌های احتمالی در فضای دانشگاه جلوگیری کردند و دانشگاه‌های تبریز در آرامش کامل به سر برد.

وی حل مسائل فرهنگی را در گرو اهتمام جدی دانست و عنوان کرد: هدف گذاری دشمن این بود که در ساحت اقتصادی به یک وضعیت فقیر و درمانده تبدیل شویم و چاره‌ای جز تسلیم نداشته باشیم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه با اندیشه و عمل انقلابی از تحریم‌ها عبور می‌کنیم، ابراز کرد: البته امروز در ابعاد و شاخص‌های مختلف درحال گذر از تحریم هستیم و در این راه باید ایستادگی و تحمل‌پذیری خود را بالا ببریم.

سردار خرم، در خصوص لازمه‌های عبور از تحریم گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور و رویگردانی افق دید از غرب و آمریکا دو شرط لازم برای عبور از تحریم‌ها است.

وی با تاکید بر همکاری تنگاتنگ دانشگاه و صنعت تصریح کرد: پیشرفت علمی، پیشرفت اندیشه سیاسی، عمق معرفت دینی، اخلاق‌مداری رفتاری انتظارات رهبر انقلاب از جامعه دانشگاهی است.

سردار خرم، در خصوص تفاوت اقتدار و نرمش با دشمنان یادآور شد: تا زمانی که مقتدر باشیم ایران اسلامی بردا و سلاما خواهد بود اما زمانی که در برابر دشمن کرنش نشان دهیم روز هزیمت ما فرا خواهد رسید.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه هرکجا براساس ارزش‌مداری و تفکر انقلابی عمل کرده‌ایم، پیشرفت حاصل شده است، خاطرنشان کرد: دو دیدگاه نظم نوین جهانی و تمدن نوین اسلامی در تقابل اقناعی هستند و اگر گام دوم انقلاب اجرایی شود قطعا تمدن اسلامی بر نظم جهانی فائق خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha