عزم حق‌جویان را در دفع سلطه شیاطین محکمتر می‌شود
کد خبر: 3868694
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس؛

عزم حق‌جویان را در دفع سلطه شیاطین محکمتر می‌شود

گروه جهاد و حماسه ــ سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای شهادت سردار سلحشور سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و جمعی دیگر از همرزمانش در اقدام تروریستی توسط رژیم آمریکا را تبریک و تسلیت گفت.

عزم حق‌جویان را در دفع سلطه شیاطین محکمتر می‌شود
به گزارش ایکنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
« الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ »
 
شهادت سردار سلیمانی چهره کریه ایالات متحده و دولت آمریکا را برای همه نسل‌های جدید قرائت کرد و نشان داد.
 
اقدام جنايتكارانه دولت آمريكا در به شهادت رساندن فرمانده سرفراز سپاه قدس ، سردار سپهبد حاج قاسم سليماني ، نقطه تاريك ديگري در دشمني هميشگي اين رژيم متجاوز با مردم خداجوي ايران اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران و دليل روشني بر حقانيت مبارزات مردم منطقه بر عليه حضور نا مشروع تجاوزگران آمريكايي است.
 
سردار سلیمانی نماد بارز عزت، غیرت ، اخلاص، استکبار ستیزی،  دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود. همانطور که زندگی سراسر افتخار او بعنوان بخشی از گفتمان انقلاب اسلامی، برای آحاد ملت درس آموز است شهادتشان نیز نور فروزان اندیشه متعالی آنان را روز به روز تابنده تر می نماید.
 
استکبار جهانی بدانند که این شهادت ها مسیر حق طلبی و مبارزه با ظالمان را از بین نمی برد و عزم حق جویان را در دفع سلطه شیاطین محکمتر خواهد کرد.
 
بی‌تردید این اقدام خباثت‌بار و بزدلانه، نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز و ناتوانی آمریکا در منطقه و احساس انزجار از سوی ملت‌های منطقه نسبت به این رژیم متجاوز است.
 
به یقین شهادت او مثل زندگی‌اش مایه همبستگی و قوام هر چه بیشتر ملت شریف ایران و همه جوامع مظلوم و مقاوم منطقه و آزادگان سراسر جهان خواهد بود.
 
سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس این شهادت افتخارآمیز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همه انقلابیون منطقه و جهان و خانواده سر بلندش تبریک و تسلیت می گوید.
انتهای پیام
captcha