شهید سلیمانی به اوج محبوبیت رسید
کد خبر: 3869236
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
غلامعلی افروز:

شهید سلیمانی به اوج محبوبیت رسید

گروه سیاسی ــ استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه شهید سلیمانی محبوب دل‌ها شد، گفت: مقبولیت اجتماعی بالاتر از مشهور بودن است و شهید سلیمانی به اوج محبوبیت رسید.

شهید سلیمانی به اوج محبوبیت رسیدبه گزارش ایکنا از لرستان، غلامعلی افروز، از چهره‌های شاخص و ماندگار در حوزه روانشناسی و استاد ممتاز دانشگاه تهران، امروز، پانزدهم دی‌ماه، در جمع فرهنگیان دانشگاه علامه طباطبایی خرم‌آباد با اشاره به حال و هوای ایران و جهان در شهادت سردار سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار در کوچه و بازار با مردم مأنوس بود، در حالی‌ که ژنرال‌های دنیا آرزو دارند با سردار سلیمانی چند دقیقه‌ای هم‌کلام شوند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی محبوب دل‌ها شد و انسان‌های محبوب در قلب‌ها می‌مانند، افزود: مقبولیت اجتماعی بالاتر از مشهور بودن است و محبوبیت دعای انبیا و اولیای خدا و مقام عرشی است و شهید سلیمانی به اوج محبوبیت رسید.

این هم‌رزم شهید سپهبد سلیمانی با بیان اینکه خیلی‌ها به مقام این شهید بزرگوار غبطه می‌خورد، اضافه کرد: آرزوی دل‌های پاک و ذهن‌های آزاده و وارسته محبوب شدن است؛ چراکه عاقبت‌به‌خیری در گرو محبوب شدن است.

این استاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه امام حسین(ع) بسیار محبوب شد، ابراز کرد: وقتی مبارزه و جنگیدن در عاشورا جواب نداد، خون و شهادت آن امام همام سبب احیای دین شد و گل‌واژه حسین دنیا را گرفت.

وی تأکید کرد: شهادت سپهبد سلیمانی تحول بزرگی در انقلاب اسلامی ایجاد خواهد کرد چون این شهید بزرگوار در دل‌ها قرار دارد، کمااینکه قطره‌قطره وجود این شهید بزرگوار برای رشد و تعالی و مبارزه با ظلم و ستم هزینه شد.

افروز با تأکید بر اینکه آرامش باید در خانواده ایجاد شود؛ چراکه خانه منبع آرامش است، اظهار کرد: اگر در خانواده آرامش داشته باشیم در محل کار و سر کلاس پویا و فعال هستیم و اگر نتوانیم سر کلاس و محل کار نشاط معنوی داشته باشیم به فرسودگی شغلی دچار می‌شویم.

وی با بیان اینکه بهترین افراد را در دانشگاه فرهنگیان قرار دهیم، بیان کرد: بهترین، سالم‌ترین، پویاترین و خلاق‌ترین افراد وارد دانشگاه فرهنگیان شوند تا بتوانیم معلمانی هم‌تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کنیم. همچنین، برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید از آموزش و پرورش شروع کنیم. با این نگاه انتظار می‌رود که دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش بهترین‌ها را تربیت کند.

افروز با ذکر اینکه حقوق فرهنگیان باید از میانگین حقوق همه کارکنان دولت بیشتر باشد و متأسفانه هم‌اکنون این‌گونه نیست، اظهار کرد: قوت ما باید در اقتدار عاطفی، انرژی روانی، شخصیت پُرجاذبه و محبوبیت ما باشد.

انتهای پیام
captcha