راه‌اندازی پویش «#سلیمانی_آسمانی»/ پاسخ شما به پیام مقام معظم رهبری چیست؟
کد خبر: 3869880
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

راه‌اندازی پویش «#سلیمانی_آسمانی»/ پاسخ شما به پیام مقام معظم رهبری چیست؟

گروه فناوری اطلاعات ــ در پی آسمانی‌ شدن سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مقام معظم رهبری پیامی «خطاب به ملت عزیز ایران» صادر کردند که برهمین اساس پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای پویشی را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به نام «#سلیمانی_آسمانی» راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایکنا؛ در پی آسمانی‌شدن سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیامی «خطاب به ملت عزیز ایران» صادر کردند.

برهمین اساس پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای، پویشی را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به نام «#سلیمانی_آسمانی» راه‌اندازی کرد که در آن خطاب به عموم کاربران اعلام کرده است که پاسخ خود را با توجه به پیام مقام معظم رهبری به ایشان منتشر کنند.

بنا بر گزارش ایکنا؛ در این پویش از مخاطبان خواسته شده است تا پیام‌های خود را خطاب به رهبر انقلاب با هشتگ #سلیمانی_آسمانی در حساب‌های کاربری خود و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. تاکنون نزدیک به 70 هزار نفر پیام‌های خود را در این سایت منتشر کرده‌اند.
 
همچنین کاربران می‌توانند پیام‌های خود را در صفحه اینترنتی این پویش به نشانی farsi.khamenei.ir/shahid-soleymani منتشر کنند.
 
انتهای پیام
captcha