مستند «سرطان اجتماعی» با محوریت مفاسد اقتصادی تولید می‌شود
کد خبر: 3870902
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
محسن اسلام‌زاده:

مستند «سرطان اجتماعی» با محوریت مفاسد اقتصادی تولید می‌شود

گروه هنر ــ مجموعه 13 قسمتی «سرطان اجتماعی»، با محوریت مفساد اقتصادی به کارگردانی محسن اسلام‌زاده تولید می‌شود.

محسن اسلام‌زاده، مستندساز در گفت‌وگو با ایکنا درباره آخرین اثرش گفت: اخیراً مجموعه مستندی تحت عنوان «سرطان اجتماعی» در دست تولید دارم. این مجموعه در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود و کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را خودم برعهده دارم. 
 
وی افزود: مجموعه «سرطان اجتماعی» به سفارش شبکه مستند سیما تولید خواهد شد و مؤسسه شهید آوینی در تولید آن مشارکت دارد. در هر یک از بخش‌های این مجموعه به یکی از اشکال مفاسد اقتصادی در کشور می‌پردازیم.

اسلام‌زاده درباره چرایی ساخت این مجموعه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر، روی موضوعات اقتصادی و امر تولید تأکید ویژه‌ای داشتند، حتی نام‌گذاری سال‌ها با این محوریت انجام شده است. به همین جهت این مستند در راستای بیانات ایشان تولید خواهد شد تا مردم از مسائلی آگاه شوند که سد راه تولید در کشور است.

این مستندساز تأکید کرد: قسمت اول این مجموعه «خصوصی‌سوزی» نام دارد که در جشنواره فیلم عمار توانست فانوس طلایی بهترین فیلم را کسب کند. یاسر قدسی در این اثر به‌عنوان راوی حضور دارد. در این مستند به پرونده اختلاس در ماشین‌سازی تبریز پرداخته‌ایم. 

وی در پایان افزود: دیگر قسمت‌های این مجموعه به صورت همزمان تصویربرداری می‌شود و پس از اتمام اثر از شبکه مستند سیما روی آنتن خواهد رفت. 
انتهای پیام
captcha