«روز بر می‌خیزد» به چاپ رسید
کد خبر: 3871224
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

«روز بر می‌خیزد» به چاپ رسید

گروه ادب ــ رمان «روز بر می‌خیزد» با موضوع ادبیات انقلاب اسلامی به همت به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.

«روز بر می‌خیزد» به چاپ رسیدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی به‌نشر، رمان «روز بر می‌خیزد» به قلم مصطفی فعله‌گری در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی به همت انتشارات به‌نشر به بازار کتاب آمد.

مصطفی فعله‌گری در این اثر، داستانی در روزگار حکومت پهلوی را روایت و سرگذشت یک زندانی سیاسی اهل اندیشه را بیان می‌کند که آرزوی نگارش زندگی یکی از زندانیان سیاسی نامدار جهان را در سر دارد و در این جستجو، به ضرورت نوشتن کتابی درباره امام موسی کاظم(ع) می‌رسد.

فعله‌گری، نویسنده اثر در این رمان به روایت «روز بر می‌خیزد» می‌پردازد و عنوان می‌کند: «مرتضی علی» آدم نخست رمان «روز بر می‌خیزد»، یکی از ماست. یکی از همین زندانی‌های تیز و بز که از زندان تک جای رحم مادر به زندان جهان می‌افتد و از آنجا به زندان سایه خدا به زندان شاه و سپس باز هم به زندان پر آمد و شد کوچه و خیابان و بازار. مرتضی علی تسلیم نمی‌شود اما، می‌رزمد. همچون روز در چرخه هجوم شب‌های پر خاکستر و خون...».

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «.. صد هزار انقلاب سیاسی هم اگر بشود تا مردم با دانایی به نیاز عدالت و دادخواهی نرسند، دادخواهی و عدالت بر زندگانی و کار و بار مردم نمی‌تابد، تابنده‌ترین آفتاب دانایی هم آفتاب کتاب است.»

این اثر ۱۱۱ صفحه‌ای که در چاپ نخست و با قیمت ۱۶۰ هزار ریال روانه بازار کتاب شده، با قطع رقعی و شمارگان یک هزار نسخه در دسترس کتاب‌دوستان قرار دارد. 

انتهای پیام
captcha