هنرمندان مروج فرهنگ شهادت هستند
کد خبر: 3871281
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

هنرمندان مروج فرهنگ شهادت هستند

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان با تولید آثار هنری در حوزه‌های مختلف رهرو و اشاعه‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

هنرمندان رهرو و اشاعه دهنده فرهنگ شهادت هستند

سیدمحمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری استان، در حاشیه نکوداشت و تجدید میثاق اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی،گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان با تولید آثار هنری در حوزه‌های مختلف رهرو و اشاعه‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وی اظهار کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی علاوه بر داغ بزرگ بر دل ملت ایران و تمام آزادی‌خواهان، موجب عزم راسخ و وحدت بین تمامی اقشار جامعه شد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به‌عنوان افسران جنگ نرم شناخته می‌شوند، ادامه داد: امروز شاهد جنگ رسانه‌ای و جنگ فرهنگی هستیم که هنرمندان و خبرنگاران به‌عنوان افسران جنگ نرم باید در این میدان، میدان‌داری کنند که خوشبختانه در این زمینه اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هنرمندان با تولید آثار هنری در حوزه‌های مختلف هنری، رهرو و اشاعه‌دهنده خون شهدا هستند که ان‌شاءالله این راه به قیام حضرت موعود‌(عج) متصل شود.

بلاغی با اشاره به حوادث هفته اخیر در کشور تصریح کرد: در این هفته مردم ایران داغدار چندین جریان بود و جامعه هنری به‌عنوان سردمداران جنگ نرم و نخبگان جامعه با مردم هم‌صدا شدند و در این راستا آثار فاخری تولید کردند که این حجم از آثار در جهان بی‌سابقه بوده و از هنرمندان تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha