برگزاری جشنواره یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر
کد خبر: 3871532
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

برگزاری جشنواره یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر

گروه هنر ــ شهردار منطقه 10 از برگزاری جشنواره یادمان سردار ایران و 176 کبوتر مهاجر با هدف حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی با رویکرد وحدت و وفاق ملی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، حسین بحیرائی شهردار منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان مجاهدش و با توجه به آسمانی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در سانحه هواپیمایی اوکراین با همکاری دانشگاه فرهنگی و هنری سوره جشنواره یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر در رشته‌های هنری از قبیل گرافیک، تصویرسازی نقاشی و عکاسی برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره مذکور در راستای پاسخگویی به نیاز‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی و با هدف انجام فعالیت‌های زیربنایی، ماندگار و ارزشمند ملی، مذهبی برگزار می‌شود و از تمام هنرمندان آزادی‌خواه و جوانان خلاق و انقلابی دعوت کرد تا با نگاهی نو به مفاهیم پیروزی، آزادی، آزادگی و شهادت، نقش سردار سلیمانی در درخشش قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی آثـار خود در رشته‌های هنری مختلف به نشانی www.sardar.soore.ac.ir ارسال کنند.

بحیرائی ادامه داد: کلیه آثار ارائه شده ثبت و در نمایشگاه دانشگاه سوره به معرض نمایش گذاشته خواهد شد و در نهایت بهترین آثار طی داوری تخصصی انتخاب و به منتخبین جوایزی اهدا می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود در رشته گرافیک در زمینه طراحی پوستر و نشانه سردار سلیمانی و یادبود سانحه هواپیمایی اوکراین، رشته تصویرسازی با موضوع حماسه مقاومت سردار و همرزمانش و داستان پرواز بی‌بازگشت، رشته نقاشی با طراحی از پرتره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان همراه او و در رشته عکاسی با مستندسازی از مراسم تشییع یادبود شهید سلیمانی در اقصی نقاط ایران تا ۵ بهمن ماه سال جاری در این جشنواره شرکت کنند.
انتهای پیام
captcha