نخستین نوزاد مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان متولد شد
کد خبر: 3872165
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

نخستین نوزاد مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان متولد شد

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان با اشاره به اولین تولد در مرکز درمان ناباروری لرستان، گفت: مرکز درمان ناباروری این استان یکی از بهترین و مجهزترین مراکز کشور است.

نخستین فرزند مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان متولد شدبه گزارش ایکنا، سید‌علی‌نادر دهقانی‌الوار، رئیس جهاددانشگاهی لرستان عصر پنج‍شنبه، بیست و ششم دی‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به تولد سپهر، نخستین فرزند مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان، گفت: خدا را شاکر هستیم برای اولین‌بار در این استان یکی‌از مطالبات مردم در حوزه تخصصی ناباروری امروز به نتیجه رسید و این تولد حاصل تخصص و تعهد همکاران ما در مجموعه جهاددانشگاهی و همچنین تلاش‌های مدیران ارشد لرستان، استاندار قبلی و فعلی و همه دوستانی که کمک کردند.

وی با بیان این‌که ناباروری یکی‌از موضوعات بسیار مهم کشور است، افزود: بر اساس اسناد بالادستی برای افزایش جمعیت نرخ ناباروری باید تلاش کنیم که این مراکز در کشور تقویت شود.

دهقانی ادامه داد: مرکز درمان ناباروری لرستان یکی‌ از بهترین و مجهزترین مراکز کشور است و به جرئت می‌گویم به‌لحاظ تجهیزات تخصصی ، نیروی انسانی و فضای فیزیکی کم‌نظیر است.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان با بیان این‌که علاوه‌بر متولد شدن نخستین فرزند مرکز درمان ناباروری لرستان، امروز نخستین عمل جراحی مردان هم انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم درمان ناباروری و انواع اقدامات لازم دیگر برای افزایش نرخ باروری تقویت شود و خدماتی که شایسته مردم لرستان و کشور است را انجام دهیم.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر از عراق و کشورهای همسایه درخواست پذیرش داریم، اضافه کرد: این موضوع ضمن این‌که به اقتصاد استان کمک می‌کند، نشان‌دهنده توان علمی و فنی کشور و استان است و چشم‌انداز روشنی را نشان می‌دهد.

دهقانی با بیان این‌که می‌توانیم مرکزی برای درمان ناباروری در غرب کشور باشیم، افزود: امروز هزاران نفر به ما مراجعه می‌کنند و خواهان درمان هستند. با راه‌اندازی این مرکز در لرستان از سفرهای غیر ضروری به استان‌های دیگر و هزینه‌های اضافه مثل هتلینگ و ... جلوگیری می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: از مخبر دزفولی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مدیر عامل بنیاد برکت، استاندار و مدیران ارشد استان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دانشگاه علوم پزشکی و اصحاب رسانه که پیگیر راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان بودند، کمال قدردانی و سپاس را دارم. همچنین از تک‌تک همکاران جهاد دانشگاهی استان که با روحیه جهادی همت و تلاش کردند تا این خدمت تخصصی به هموطنان کشور عزیزمان به‌ویژه مردم شایسته استان ارائه شود، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha