عظمت سیلی سخت ایران به آمریکا نباید تحت‌الشعاع جریانات قرار گیرد
کد خبر: 3872210
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

عظمت سیلی سخت ایران به آمریکا نباید تحت‌الشعاع جریانات قرار گیرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: عظمت و بزرگی سیلی سخت ایران و فرزندان دلاور سپاهی‌اش به مستکبران تروریست نباید هرگز تحت‌الشعاع جریانات اخیر قرار گیرد.

عظمت سیلی سخت ایران به آمریکا نباید تحت‌الشعاع جریانات قرار گیردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، گفت: عظمت و بزرگی سیلی سخت ایران و فرزندان دلاور سپاهی‌اش به مستکبران تروریست نباید هرگز تحت‌الشعاع جریانات اخیر قرار گیرد.

وی افزود: این عملیات بزرگ از ویژگی‌های زیادی از جمله به رخ کشیدن قدرت ایران در حوزه تجهیزات نوین دفاعی و شلیک غیرقابل پیش‌بینی و استفاده از کلاهک جدید برای موشک فاتح 313 برخوردار بود.

خطیب نماز جمعه تبریز تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمل نشان داد که سامانه دفاعی ایران برای پاسخ به هرگونه شرارت دشمنان، همیشه آمادگی دارد. امروز از شوکت سپاه عزیز حمایت، با بازماندگان حادثه هوایی ابراز همدردی و افراد و جریان‌هایی که به بهانه‌های واهی می‌خواهند سپاه را تضعیف کنند محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام آل هاشم به سانحه هواپیمایی در هفته گذشته که دل همه مردم را رنجاند، اشاره کرد و گفت: پیروزی شیرین سیلی سنگین سپاه به آمریکا با این حادثه، تلخ شد اما از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره ممنون هستیم که با بیانیه صادقانه مردم را در جریان موضوع قرار داد.

وی متذکر شد: آمادگی برای هرگونه تنبیه، قول رفع قصور، تلاش برای نفع نقایص برای جلوگیری از چنین حوادثی از جمله موضوعات مطرح شده از سوی نیروهای مسلح است.

امام جمعه تبریز به احتمال هک سامانه الکترونیکی پدافند هوایی هم اشاره کرد و گفت: آنچه مهم است، سخنان صادقانه دو سردار بزرگ یعنی سردار حاجی‌زاده و سردار سلامی بود که صادقانه با مردم حرف زدند.

وی یادآور شد: رستاخیر چند 10 میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد سلیمانی موجب عصبانیت آمریکا و مزدوران داخلی‌اش شد از این‌رو سانحه هوایی و عزاداری دانشجویان را در تهران فرصتی برای یارگیری خشونت خیابانی همانند آبان‌ماه دیدند اما شکست خوردند.

خطیب نماز جمعه تبریز، انصراف برخی هنرمندان از جشنواره فجر و عدم همکاری با صدا و سیما و مهم‌تر از همه ایجاد موج توطئه‌آمیز برای استعفای سردار حاجی‌زاده را از اقدامات دشمن برای ایجاد جو روانی در کشور دانست و گفت: طبق دستور رهبر معظم انقلاب باید علت اصلی این حادثه تلخ شناسایی شود ولی یادمان نرود که سردار حاجی‌زاده همان فردی است که دو روز قبل حادثه در خیابان‌‌ها از او به خاطر عظمت بخشیدن به مردم و کشور تشکر کردیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه از جمله مصادیق تقوا، تقوای انتخاباتی است، توضیح داد: امید است کاندیداها اخلاق و رفتار انتخاباتی را رعایت کنند و به خاطر برنده شدن در انتخابات با رفتار خود، برادر مؤمن دینی دیگر را نرنجانند.

وی به شاخص‌های کاندیدای اصلح اشاره کرد و افزود: نمایندگان باید بعد از انتخابات نیز رفتار و ادب و اخلاق اسلامی را رعایت و جایگاه نمایندگی را حفظ کنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: فردی را انتخاب کنیم که حریص به انتخاب شدن به هر نحو ممکن نباشد. چه معنی دارد که برخی‌ها حریص هستند که حتماً وارد مجلس شوند؟

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، تصریح کرد: اگر فردی وعده‌ای داد که اصلاً در حیطه فعالیتی نماینده نیست نباید آن را جدی گرفت زیرا مثلاً آسفالت ریختن چه ربطی به نماینده مجلس دارد؟

امام جمعه تبریز به مناسبت‌های تقویمی هفته اشاره کرد و گفت: روز غزه، سالگرد شهادت نواب صفوی و یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای پنج را گرامی می‌داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم به نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در پیروزی غزه اشاره کرد و گفت: همگرایی گروه‌های مقاومت و رهبران فلسطینی به برکت فرماندهی حاج قاسم بود.

انتهای پیام
captcha