مردم تبریز در حمایت از سپاه همگام شدند
کد خبر: 3872216
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

مردم تبریز در حمایت از سپاه همگام شدند

گروه سیاست و اقتصاد ــ مردم تبریز در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یادبود جان‌باختگان سانحه هوایی مسافربری تهران _ اوکراین پس از نمازجمعه امروز راهپیمایی کردند.

راهپیمایی مردم تبریز در حمایت از سپاه پاسدارانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مردم انقلابی و شهید‌پرور تبریز امروز، 27 دی‌ماه، پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی و تجمعات پرشکوهی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی مقابل شیطان بزرگ و نیروهای سپاه مقتدر انقلاب اسلامی در کوبیدن پایگاه آمریکا در عین‌الاسد حمایت و تشکر کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر انگلیس»، «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی»، «هیهات من الذله»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای»، ضمن محکوم کردن دوباره جنایت دولت آدمکش آمریکا در ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و همراهانش، بر مبارزه بی امان با استکبار جهانی تأکید کردند.

همزمان با مردم انقلابی تبریز در سایر شهرهای آذربایجان شرقی نیز بعد از نماز جمعه راهپیمایی کرده و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقتدار و امنیت ملی حمایت کردند.

انتهای پیام
captcha