انتقام نهایی ملت ایران خروج آمریکا از منطقه است
کد خبر: 3872243
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
علیدادی‌سلیمانی:

انتقام نهایی ملت ایران خروج آمریکا از منطقه است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان گفت: این یک سیلی بود و شروع انتقام است و انتقام نهایی ملت ایران خروج آمریکا از منطقه است دلیل اینکه ما خروج آمریکا از منطقه را خواستاریم این است که مرکز فساد، حضور آمریکایی‌ها در هر منطقه است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به اینکه مردم در مواجهه با حق به سه گروه عمده تقسیم می‌شوند، گفت: گروه اول اهل معرفت و شناخت هستند و حق را خوب می‌شناسند و جریان‌شناس قوی هستند و موقعیت‌ها را می‌فهمند و تحلیل درستی از شرایط دارند، اینها گروهی هستند که همه همت آنها این است که حق را اجرایی کنند.
وی افزود: گروه دوم اهل شک و تردید هستند وقتی با حوادث برخورد می‌کنند خودشان تحلیلی ندارند یا تحلیل قوی ندارند و جریان‌شناس نیستند و در نهایت در آنها یک شک و تردید جدی به‌وجود می‌آید اینها مخالفت حق نیستند و در شناخت حق دچار شک و تردید هستند و اگر حق برای آنها مشخص شود از آن دفاع می‌کنند.
امام جمعه کرمان بیان کرد: گروه سومی نسبت به حق و راه حق عناد دارند حق را می‌شناسند ولی به همان دلیلی که حق است با حق مخالفت می‌کنند این گروه توجیه‌های غلط و نابجا دارند به تعبیر قرآن اینها اهل آتش بزرگ و خطرناک هستند و راه باطل را ساده‌تر و پر منفعت‌تر در دنیا می‌بینند.
وی با تأکید بر اینکه اگر خواستیم حق را خوب بشناسیم باید چشم بینا و بصیر داشته باشیم و حوادث را خوب تحلیل کنیم و محیط را محیط روشنی کنیم، تصریح کرد: نمونه‌های تاریخی یکی همین ایام فاطمیه و شهادت این بانو است که می‌خواستند از حق دفاع کنند و پای دفاع از حق ایستاد و شربت شهادت را نوشید.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه امروز هم دفاع از حق و هم رفتن به سمت باطل جلوی روی ما است، اظهارکرد: در انتخابات هر چه افراد به حق نزدیک‌ترند و از عدل دفاع می‌کنند رعایت جهات می‌کنند آنها را باید انتخاب کنیم.
وی بیان کرد: به خانواده‌هایی که در سانحه هواپیما عزیزانشان را از دست دادند خودمان را در غم آنها شریک می‌کنیم و همچنین جانباختگان و عروج الهی تعدادی از هموطنان در تشییع شهید سردار سلیمانی را تسلیت می‌گویم و جای عذر خواهی است به‌علت قصور عذرخواهی می‌کنیم اما پیگیری و رسیدگی به آنها را جدا پیگیری می‌کنیم.
امام جمعه کرمان تصریح کرد: دشمن حضور گسترده مردم در تشییع سردار شهید سلیمانی را نمی‌تواند تحمل کند لذا دنبال فتنه جدید در گوشه و کنار هستند با این راهپیمایی امروز این فتنه را هم خاموش کنیم.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما اقتدار ایران را در مقابل دشمن نشان دادند، افزود: اما متاسفانه خطایی که اتفاق افتاد هم خود این عزیزان شجاعانه عذرخواهی کردند و هم ما عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم با تدبیر بیشتر بتوانیم به دشمن ضربه بزنیم و هم این اشتباهات را کاهش دهیم.
وی یادآور شد: این یک سیلی بود و شروع انتقام است و انتقام نهایی ملت ایران خروج آمریکا از منطقه است دلیل اینکه ما خروج آمریکا از منطقه را خواستاریم این است که مرکز فساد، حضور آمریکایی‌ها در هر منطقه است چه لزومی دارد در جغرافیای اسلام حضور داشته باشند.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه در جغرافیای اسلامی جای قلدرها و تروریست‌ها که در رأس آنها آمریکاست، نیست، گفت: نمونه‌اش در عراق مجلس تصویب می‌کند که نباید حضور نداشته باشند که نمی‌روند و این یک نمونه از قلدری‌ آنهاست.
وی تأکید کرد: به‌فضل خداوند با مدد از خون شهدای عزیزمان به‌خصوص شهید سلیمانی جبهه مقاومت پیروزی بزرگ که خروج آمریکایی‌ها از منطقه است را جشن خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha