نقش‌آفرینی هنرمندان انقلابی در جامعه نشاط آفرین است
کد خبر: 3872715
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

نقش‌آفرینی هنرمندان انقلابی در جامعه نشاط آفرین است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه نقش‌آفرینی هنرمندان انقلابی در جامعه نشاط آفرین است، گفت: شاعر با شعر خود، بازیگر سینما و تئاتر با ایفای نقش و نویسندگان با قلم خود پیام‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی را ماندگار می‌کنند.

نقش آفرینی هنرمندان انقلابی در جامعه نشاط آفرین استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 29 دی‌ماه در جلسه درس اخلاق با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان با بیان اینکه نقش‌آفرینی هنرمندان انقلابی در جامعه نشاط‌آفرین است، گفت: شاعر با شعر خود، بازیگر سینما و تئاتر با ایفای نقش و نویسندگان با قلم خود پیام‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی را ماندگار می‌کنند.

وی افزود: اثرگذاری و جایگاه والای هنر و هنرمند در جامعه ما باعث شده است دشمنان نیز جهت تغییر ذائقه آن‌ها عملیات فرهنگی و روانی داشته باشند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با یادآوری موضع‌گیری‌های تعدادی از هنرمندان در موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: دشمن با تمرکز بر روی هنرمندان در‌صدد پیاده‌سازی اهداف جنگ نرم خود است اما هنرمندان انقلابی با تعهد به آرمان‌های انقلاب و نظام بهانه را از دشمن می‌گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید شاگردپروری و انتقال دانش‌های هنری به نسل جدید بیان کرد: اساتید و هنرمندان رشته‌های مختلف هنری باید با همتاپروری جوانان مستعد و انقلابی را با هنر انقلابی آشنا کنند تا روز به روز شاهد رویش‌های هنری جدید باشیم.

وی با بیان اینکه باید از همه فرصت‌ها برای رویش‌های هنری استفاده ‌کرد، ادامه داد: به‌عنوان مثال هیئت‌های حسینی که اجتماع چند صد نفری از جوانان است باید محل تبیین آموزه‌های دینی و انقلابی و اسلامی در قالب‌های مختلف باشند و هیئت‌ها نباید صرفاً محل مداحی و روضه‌خوانی باشند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر اینکه جوانان را دریابیم، اضافه کرد: با ایجاد انگیزه در جوانان برای کسب علم، کار و تلاش و انجام فعالیت‌های اثر گذار در جامعه، وحدت و همدلی را بین آحاد مردم گسترش دهیم.

انتهای پیام
captcha