تجلیل از مربیان قرآنی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز
کد خبر: 3872901
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

تجلیل از مربیان قرآنی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ با حضور معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری و رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه از مربیان قرآن و دروس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز تجلیل به عمل آمد.

مربیان قرآنی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با حضور معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری و رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه امروز، 30 دی‌ماه از مربیان قرآن و دروس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی زارعی، معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع اساتید قرآنی اظهار کرد: جهت ترویج  معارف قرآن به عنوان کامل ترین و جامع ترین برنامه هدایت بشر، نیازمند افراد متخصص و علاقمند به این حوزه در سطوح مختلف هستم تا بتوانیم لایه های متعدد قرآن را برای افراد جامعه بیان کنیم.

وی افزود: در ارتش جمهوری اسلامی ایران رسالت سنگین ترویج قرآن بر عهده ی مربیان قرآنی است که باید با احساس مسئولیت و تلاش مضاعف ضمن گسترش معارف قرآنی از نفوذ فرهنگ بیگانه در سرپنجه های تامین امنیت کشور جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام اصغر مجتبائی فر رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز نیز در این مراسم، به روند صعودی کمیت و کیفیت  فعالیت‌های قرآنی در پایگاه اشاره کرده و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و سالها تلاش و کوشش فعالان قرآنی، دارالقرآن پایگاه هوایی شهید فکوری با داشتن بیش از700 فعال قرآنی و تشکیل ده ها کلاس در رشته‌ها و سطوح مختلف یکی از مراکز فعال قرآنی در سطح استان و نیروی هوایی است.

وی افزود: پایش مستمر فعالیت‌های قرآنی در سطوح مختلف همراه با به کار گیری مولفه‌های اثرگزاری همچون تشویق قرآن آموزان و مربیان، ارائه برنامه برای بازه‌های زمانی متعدد و برگزاری مسابقات قرآن کریم در طول سال، از عوامل موفقیت دارالقرآن پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز بوده است.

در پایان این مراسم 70 مربی قرآن کریم با اهدای لوح سپاس مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha