رویکرد برنامه‌های دهه‌فجر صرفه‌جویانه باشد
کد خبر: 3873002
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

رویکرد برنامه‌های دهه‌فجر صرفه‌جویانه باشد

گروه سیاست و اقتصاد _ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: رویکرد برنامه‌های دهه مبارک فجر باید صرفه‌جویانه باشد و اجرای برخی برنامه‌ها و اقدامات مانند ساخت اینفوگرافی هزینه‌ چندانی ندارد اما اثرگذاری آن بالاست.

رویکرد برنامه‌های دهه‌فجر صرفه‌جویانه باشد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی امروز، 30دی در نشست ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری این استان برگزار شد، بااشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، گفت: این مشکلات از اهمیت ارزش‌ها، داشته‌ها و دستاوردهای سترگ کشور کم نمی‌کند.

وی بابیان اینکه برگ برگ کارنامه ایران اسلامی مزین به دستاوردهایی است که هریک در نوع خود بی‌نظیرست، تصریح کرد: اقتدار ایران اسلامی مقابل ابرقدرت‌های جهان از برکات مهم تفکر، ایثار و شهادت و نهضت خمینی(ره) است و هر ایرانی با غیرت باید در سالروز جشن ملی ایرانیان مشارکت جدی داشته باشد.

اکرمی  برلزوم قدردانی از زحمتکشان نظام را مورد تأکید قرار داد و افزود: همه آحاد جامعه مدیون انقلاب اسلامی هستند و باید قدردان آن باشند، در راستای پاسداری از ارزش‌های نظام نباید از هیچ کوششی دریغ کرد. سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای اقتدار نظام اسلامی خون پاک خود را تقدیم کرد و همه باید برای حفظ این اقتدار و افزایش بیش از پیش آن تلاش کنند.

وی بااشاره به اینکه طراحی برنامه‌های دهه‌فجر باید به گونه‌ای باشد که نه تنها شأن انقلاب حفظ، بلکه بر اقندار آن بیفزاید، اظهار کرد: مدیرانی که از ابتدا به انقلاب اسلامی اعتقاد داشته باشند برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر نیاز به بخشنامه و دستورالعمل ندارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: اجرای برنامه‌های شاد با رعایت موازین اسلامی و انقلابی به‌ویژه برای نسل جوان مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا اگر خوراک مورد نیاز جوانان و نوجوانان مورد بی‌توجهی قرار گیرد، دشمن به آن‌ها خوراک می‌دهد. رسالت و وظیفه آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان در اجرای برنامه‌های متنوع در تراز انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان بیش از سایر دستگاه‌ها است و تشکل‌های مردم نهاد نیز در این راستا باید با جدیت وارد شوند.

اکرمی گفت: رویکرد برنامه‌های دهه مبارک فجر باید صرفه‌جویانه باشد و اجرای برخی برنامه‌ها و اقدامات مانند ساخت اینفوگرافی هزینه‌ چندانی ندارد اما اثرگذاری آن بالاست. انقلاب اسلامی با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم به پیروزی رسید و در اجرای برنامه‌های سالگرد این پیروزی بزرگ باید همه سهیم باشند، این دهه به عنوان دهه وحدت، همدلی و همراهی ایرانیان است.

اجرای برنامه‌های دهه‌فجر در تراز انقلاب اسلامی باشد

حجت‌الاسلام عباس دانشی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم در این جلسه گفت: اجرای برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و انتظار می‌رود که کمیته‌های دهه مبارک فجر توجه ویژه به اجرای برنامه‌های متنوع و خاص داشته باشند.

وی اظهار کرد: ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تا قبل از آغاز دهه مبارک فجر به پایان می‌رسد و انتظار براین است برنامه‌های مفرح و شاد با رعایت موازین اسلامی و شرعی مورد توجه قرار گیرد. شعار محوری امسال ایام‌الله دهه‌فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران«انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان روزشمار دهه‌فجر امسال را بدین شرح اعلام کرد؛ ولایتمداری، انقلابی‌گری، پیوند ناگسستنی امت و امام. تفکر دینی ، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی. جوان انقلابی، جهاد علمی، امیدآفرینی. مدیریت جهادیف اقتصاد مقاومتی، رونق تولید. سبک زندگی ایرانی – اسلامی، اعتلای منزلت زن، تحکیم خانواده. معنویت، ایثار، شهادت. قرآن و عترت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت. امنیت پایدار، بازدارندگی، پاسداری از انقلاب اسلامی. مردم‌سالاری دینی، عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد. جهاد، مقاومت، استکبارستیزی. حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها.

انتهای پیام
captcha