فرهنگ مقاومت را می‌توان به زبان روز در فضای مجازی ترویج کنیم
کد خبر: 3873754
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
سلیمانی دشتکی:

فرهنگ مقاومت را می‌توان به زبان روز در فضای مجازی ترویج کنیم

گروه فرهنگی ــ استاندار ایلام گفت: ما می‌توانیم فرهنگ مقاومت در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به زبان روز و در فضای مجازی رواج دهیم و با تکیه بر بسیج عمومی به آرمان‌های مطلوب نظام و انقلاب برسیم.

فرهنگ مقاومت را می‌توان در ابعاد مختلف و به زبان روز در فضای مجازی رواج دهیم
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز سوم بهمن ماه در حاشیه بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای استان ایلام که با همکاری سپاه امیرالمومنین(ع)، اداره کل ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان ایلام در حال برگزاری است، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته برای امور مختلف برنامه‌ریزی منسجم و پایداری داشته و در حال حاضر مهمترین کار ایجاد اوج احساس و عقلانیت در سطح جامعه است که اگر به ابزار آن مسلط شویم می‌توانیم نظام را بیمه کنیم.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مسیر را برای ما مشخص کرده است، افزود: امام راحل در آغاز حرکت مردم برای استقرار نظام مقدس جمهوی اسلامی  فرمودند که ما آمریکا را زیرپا می‌گذاریم و امریکا هیچ غلطی نمی کند در آن زمان نظام هنوز از یک توان دفاعی خاص برخوردار نبود اما ابزار در دسترس آن زمان سخنرانی ها و بیاناتی بود که در سطح جامعه ایراد می‌شد.
استاندار ایلام تصریح کرد: الان شیوه اعلام آمادگی دیگر زبان علم و احساس نیست اگر ما شیوه و زبان هنر و سیستم الکترونیکی مدل روز را دنبال کنیم موفق خواهیم بود.
سلیمانی‌ دشتکی تاکید کرد: ما می‌توانیم فرهنگ مقاومت در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به زبان روز و در فضای مجازی رواج دهیم و با تکیه بر بسیج عمومی به آرمان‌های مطلوب نظام و انقلاب برسیم.
انتهای پیام
captcha