بهره‌گیری درست از فضای مجازی؛ از الزامات ترویج سبک زندگی
کد خبر: 3873887
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

بهره‌گیری درست از فضای مجازی؛ از الزامات ترویج سبک زندگی

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه لرستان فضای حقیقی در حوزه‌های مختلف را متأثر از فضای مجازی دانست و گفت: اگر بخواهیم سبک زندگی را رشد داده و تغییر دهیم حتماً باید از فضای مجازی بهره ببریم.

بهره‌گیری درست از فضای مجازی؛ از الزامات رشد سبک زندگیبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عصر جمعه، چهارم بهمن‌ماه در اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در حسینیه سپاه ناحیه خرم‎آباد برگزار شد، گفت: قبل‌ از پیروزی انقلاب رسانه‌ها در خدمت زر و زور بود اما امروز رسانه‌ها در آزادی کامل مسئولان را نقد می‌کنند.

وی با بیان این‌که قبل‌ از انقلاب هیچ رسانه تأثیرگذاری در ایران نداشتیم، افزود: تمامی انتشارات قبل‌ از انقلاب تحت کنترل رژیم شاهنشاهی بود اما امروز هر یک از آحاد ملت ایران خودش یک رسانه است و هر کسی در چارچوب قوانین می‌تواند فعالیت کند.

کشکولی فضای حقیقی در حوزه‌های مختلف را متأثر از فضای مجازی دانست و گفت: امروز درگیر با استکبار جهانی هستیم و به‌عنوان یک پدیده در عصر حاضر به‌دنبال حذف شر ظلم و ظالم از سر مردم منطقه و جهان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بسیار بالای فضای مجازی، افزود: اگر بخواهیم سبک زندگی را رشد داده و تغییر دهیم حتماً باید از فضای مجازی بهره ببریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: مفتخریم که به‌عنوان یکی‌ از اولین نهادها در حوزه تولید محتوای فضای مجازی ورود پیدا کردیم و امروز از 80 نفر از جوانان که در رقابتی 48 ساعته به تولید محتوا پرداختند تجلیل خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha