مشارکت حداکثری در انتخابات نمایش اقتدار ملی است
کد خبر: 3874309
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

مشارکت حداکثری در انتخابات نمایش اقتدار ملی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مانور قدرت، نمایش اقتدار ملی و وحدت ملت ایران اسلامی است.

مشارکت حداکثری در انتخابات نمایش اقتدار ملی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، ششم بهمن‌ماه در هشتاد و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: مسئولان در دهه فجر خدمات بسیار ارزشمندی که در 40 سال گذشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است به سمع و نظر مردم برسانند.

وی افزود: در مقابل طرح مشکلات، باید خدمات صورت گرفته را نیز مطرح کنیم که دهه فجر بهترین فرصت برای گویا کردن خدمات است تا دشمن را مأیوس کنیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مانور قدرت و وحدت ملت ایران اسلامی خواند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: یکی از سناریوهای دشمنان علیه ما، این است که انتخابات را کمرنگ و مشارکت مردم را کمرنگ‌تر نشان داده و بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کنند.

وی گفت: در چنین شرایطی جامعه ما نیاز به وحدت و همدلی و صمیمیت دارد و هر کسی بخواهد به این وحدت آسیب برساند در پازل دشمن قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha