جزییات تشییع و تدفین شهدا در یزد اعلام شد
کد خبر: 3874398
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۳

جزییات تشییع و تدفین شهدا در یزد اعلام شد

گروه فرهنگی ــ مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با اشاره به میزبانی استان یزد از 4 شهید گمنام جزییات تشییع و تدفین این شهدای گمنام را اعلام کرد.

حزییات تشییع و تدفین شهدا در یزد اعلام شدسرهنگ زارع، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به هماهنگی‌ها و جمع‌بندی اقدامات  برای مراسم استقبال از شهدای گمنام اظهار کرد: خداوند متعال توفیق‌ داد در ایامی که مزین به نام حضرت زهرا(س) است میزبان چهار شهید گمنام دفاع مقدس باشیم.

زارع ضمن دعوت از همه‌ی مردم شهید پرور استان، خانواده‌های شهداء و تمام دستگاه‌های اجرایی گفت: مراسم استقبال از این شهداء روز دوشنبه ۷بهمن ماه ساعت ۸.۵ صبح در فرودگاه یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه‌ داد: مراسم وداع با شهداء نیز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.

زارع گفت: مراسم تشییع روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) از ساعت ۸.۵ صبح از محل سپاه ناحیه مرکزی یزد واقع در بلوار شهید صدوقی آغاز و تا میدان امام‌حسین(ع) برگزار خواهد شد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد  افزود: در محل میدان امام‌حسین (ع) بر پیکر این عزیزان نماز خوانده خواهد شد و پیکر‌ها به سمت مکان‌هایی که برای دفن در نظرگرفته شده انتقال می‌یابند.

وی ادامه داد: یکی از شهداء در مرکز فرماندهی ناجا، یکی دیگر از شهدا در دانشگاه فرهنگیان، شهید سوم نیز در حوزه علمیه کاظمیه و چهارمین شهید در مصلی‌میبد تدفین خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون مردم با عشق و علاقه‌ خاصی ارادت خود را به شهدا نشان می‌دهند یادآور شد: در شرایط کنونی و موشک‌باران پایگاه عین الاسد از اعلام آمار کشته‌شدگان و خرابی‌ها ترس دارد اما ما در ایران افتخار می‌کنیم که شهدا بزرگی از دفاع مقدس داریم.

زارع گفت: مردم لحظه شماری می‌کنند که از این شهدا استقبال کنند و همواره نشان‌ دادند که می‌توانند پشتوانه خوبی برای نظام و انقلاب باشند.

انتهای پیام
captcha