آغاز ثبت‌نام مسابقات مناظره دانشجویی در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3878326
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

آغاز ثبت‌نام مسابقات مناظره دانشجویی در سیستان‌وبلوچستان

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی سیستان‌وبلوچستان گفت: ثبت‌نام شرکت در مسابقات مناظره دانشجویی از امروز، ۲۳ بهمن‌ماه در سطح دانشگاه‌های استان آغاز شد.

محمود محمدقاسمی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: ثبت‌نام شرکت در مسابقات مناظره دانشجویی از امروز، 23 بهمن‌ماه در سطح دانشگاه‌های استان آغاز شد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان ادامه داد: مناظرات دانشجویی با هدف تمرین گفت‌وگوی صحیح، علمی و اخلاقی بین دانشجویان برنامه‌ریزی و طراحی شده و همه ساله بین دانشگاه‌های سطح کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مناظرات بهترین فرصت گفت‌وگو و بیان آزاد نظرات دانشجویان است و موجب می‌شود تا فضای گفتمان اخلاق در دانشگاه‌ها شکل بگیرد، افزود: گفت‌و‌گوی اصولی و اهتمام به رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌و‌گو خط مشی برگزاری مسابقات دانشجویی به شمار می‌رود.

محمدقاسمی اظهار کرد: دانشجویان علاقمندان می‌توانند در بهمن و اسفندماه سال جاری از طریق مراجعه به آدرس https://evnd.co/GcTSx یا مراجعه حضوری به آدرس دانشگاه سیستان و بلوچستان ـ دانشکده ادبیات و علوم انسانی- تالار ملاصدرا – معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان، در این مسابقات ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود، بیان کرد: اعضای هر تیم مناظره کننده 4 نفر به همراه یک سرپرست که باید از اعضای هئیت علمی و یا استاد دانشگاه باشد، تشکیل می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه به تیم‌های منتخب اول تا سوم جوایز نقدی به ترتیب بیست، پانزده و ده میلیون ریال اهدا می‌شود، افزود: در این دوره از مسابقات از تیم برتر دانشجویان بین المللی نیز تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: 40 درصد تخفیف شهریه دوره‌های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان برای تمامی شرکت کنندگان، 20 درصد تخفیف خرید کتاب از کتابفروشی جهاددانشگاهی واحد برای شرکت کنندگان و اعطای گواهینامه به همه افراد شرکت کننده از دیگر جوایز این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی با همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشگاه پیام نور استان، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha