نفرات برتر جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در آذربایجان‌شرقی معرفی شدند
کد خبر: 3878742
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

نفرات برتر جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان در اداره ارشاد استان برگزار شد.

نفرات برتر جشنواره رسانه «ابوذر» در آذربایجان‌شرقی معرفی شدندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان روز جمعه، 25 بهمن‌ماه در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این جشنوار هیئت داوران 12 اثر را برتر و 36 اثر را شایسته تقدیر از میان حدود 550 اثر پذیرفته شده در جشنواره برگزیده‌اند.

«سیده مریم یوسفی» از ایرنا در بخش عکس، «جهانبخش احمدیان» از پایگاه خبری عصر تبریز در بخش خبر پیشرفته، «شادی وثوقی» از هفته‌نامه صدای زنان در بخش صفحه‌آرایی، «جعفر محرم‌پور» از روزنامه سرخاب در بخش یادداشت، «الهه مهدوی» از پایگاه خبری تبریز بیدار و «فائزه زنجانی» از خبرگزاری مهر در بخش گزارش، «مهدی کاظم‌زاده» از خبرگزاری تسنیم در بخش ویژه مطالبه‌گری، «علیرضا محمدپور» از روزنامه مهد تمدن در بخش تیتر و «امیر اسماعیلی» از مرکز متنا فضای مجازی بسیج در بخش چند رسانه‌ای تقدیر شدند.

همچنین در بخش تیتر «زهرا حیدری آزاد» و «امیر ملک‌زاده» از پایگاه خبری ترجمان صبح، در بخش خبر پیشرفته «اکبر مظاهری» از پایگاه خبری آناج، در بخش صفحه‌آرایی «نگار احمدی» از پیام آذربایجان و «مهدی جمالی» از روزنامه مهد تمدن «مریم کارگر ذوقی» از روزنامه سرخاب، در بخش کاریکاتور «عاطفه یاریان» از آدینه پرس، در بخش یادداشت «امیر توپچی‌پور» از پایگاه خبری نصر و «شاهین بدرحیدری» از پایگاه خبری نسل تدبیر و «پری اشتری» از روزنامه سرخاب برگزیده شدند.

همچنین در بخش مصاحبه «ناهید زمانی» از روزنامه سرخاب، «حامد خسروشاهی» از پایگاه خبری آناج و «نویده رئوف فرد» از پایگاه خبی نصر، در بخش گزارش «نسرین سوار» از خبرگزاری ایسنا و «مینا بازگشا» از خبرگزاری ایرنا، در بخش عکس «مینا نوعی» از خبرگزاری مهر و «بهرام تندران» از شهریار، در بخش چند رسانه‌ای معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز استان، «علی سلطانی»، «رضا سرباز» از شمس، «وحید پوررضوی» از شمارسانه، در بخش ویژه مطالبه‌گری «علی سلیمی» از قلم پرس، در بخش ویژه آذربایجان پیشرو در گام دوم انقلاب «لیلا جلیلی» از خبرگزاری ایسنا و در بخش محور انقلاب اسلامی «سیده صفورا موسویلر» از تبریز بیدار و «مهری هاشم زاده» از ایسنا به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.

در بخش اقتصاد مقاومتی نیز «بهنام عبدالهی» از خبرگزاری مهر و «شهرام صادقزاده» از روزنامه مهد آزادی، در بخش جامعه «مهدی زمانفر» از همنوا و «سئویل محدث» از صدای زنان، در بخش بسیج مستضعفین «رقیه غلامی» از خبرگزاری بسیج و «مهین انتظار» از خبرگزاری صدا و سیما، در بخش فرهنگ، هنر و رسانه «سالار ابراهیمی توفیقی» از ترجمان صبح و «بیت‌اله احمدی» از مهر، در بخش ورزشی «حامد زاهدی» از تسنیم، «سعید عبدی» از عصر تبریز و «علیرضا امیری» از برنا به‌عنوان آثار شایسته تقدیر شدند.

در این مراسم همچنین از «کریم عباسپور»، «سیدحمید موسویان»، «ناصر یاری»، «فرزاد نریمان‌زاده» به‌عنوان فعالان عرصه فرهنگ و رسانه جبهه انقلاب نیز تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha